piątek, 16 stycznia 2015

Serwetka serduszkowa - wzór na rządek drugi

Gdzieś mi się ten tydzień podział i nie wiem gdzie. Na szczęście kolejny rządek mam przygotowany.
Zrobiłam serwetkę od nowa, z nici Ariadna Muza10 w kremowym kolorze. Wyszła nieco mniejsza i nieco delikatniejsza niż poprzednia, biała wersja.
  Na zdjęciu widać, że popełniłam kilka pikotków na brzegach serduszek z pierwszego rzędu. Wypadek przy pracy, bo ja raczej pikotków w serwetkach nie robię. W tych swoich własnych samodzielnie wymyślanych. Nie przeczę, pikotki nadają lekkości, ale mam świadomość, że taka serwetka oddana w cudze ręce straci sporo swego uroku bo komu się będzie chciało po praniu te pikotki naciągać? O ile w ogóle zapamięta, że tak trzeba. Tak więc pikotki powstały dlatego, że się zamyśliłam i część z nich zrobiłam nie z tej strony serduszek co trzeba. Musiałam zrobić sobie pikotki do przyłączenia następnego rzędu przez wpychanie szydełka i naciąganie węzełków, oraz dorobić brakujące "ozdobne" żeby równo było. Uff, udało się. Nawiasem mówiąc, jeśli ktoś robiąc ta serwetkę, ma ochotę ozdobić ją pikotkami - proszę bardzo! Jestem ciekawa efektów! :-)

A teraz rozpiska wzoru na skanie serwetki (zdjęcia uparcie nie wychodzą mi już od prawie miesiąca, więc dobrze, że serwetkę można zeskanować )


Mam nadzieję, że będzie się Wam dobrze supłało. Ten rządek jest króciutki, za to następny w planie będzie ciut bogatszy. Miłego weekendu Wam życzę!

7 komentarzy:

  1. Postaram sie zrobić taką serwetkę serduszkową. Podoba mi się i jak tylko zaczne na pewno dam znać. Dziekuję. kazia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna już, a potem ..... może być tylko lepiej. Podziwiam za wytrwałość, jak również podziwiam kunszt wykonania. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh this is growing well! very nice!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta twoja serduszkowa serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak oglądam sobie twoje prace i napatrzeć się nie mogę. Też bym chciała tak umieć. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips