poniedziałek, 5 stycznia 2015

Serduszkowe wyzwanie i wzór na frywolitkowe serduszko

Lubię wyzwania, lubię mieć możliwość zaprezentować swoje prace gdzieś poza swoim blogiem... i ponieważ każdy sądzi po sobie, zakładam, że Wy też to lubicie. Postanowiłam więc zrobić na moim blogu taką małą zabawę, wyzwanie, czy jak to nazwać.
Wyzwanie serduszkowe.

I tu po kilkunastu dniach działania wyzwania pojawiło się małe zamieszanie. Przeniosłam się na nowy blog i zabieram wyzwanie ze sobą. Dlatego po więcej informacji zaglądajcie już tutaj:

http://landoflaces.blogspot.com/2015/01/serduszkowe-wyzwanie-juz-na-nowym.html

22 komentarze:

  1. Świetny pomysł, na pewno się skuszę ;) Myślałam już jakiś czas temu żeby nauczyć się frywolitki, ale strasznie to skomplikowanie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko wygląda! Podstawa to nauczyć się jednego supełka :-) A potem z takich supełków się robi kółeczka i łuczki.

      Usuń
  2. Świetny pomysł, obiecuję coś zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i czekam na serduszka! :-)

      Usuń
  3. I think your timing is great and will think of something to have you post soon, hopefully!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, może uda się coś wydziergać,bo pomysły są ale czasu brak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć kilka chwil :-)

      Usuń
  5. Piękne serduszko :)
    Już jakiś czas temu myślałam żeby nauczyć się pleść frywolitki, ale jak patrzę na Twoje prace nabieram coraz większej ochoty!!!
    Powodzenia w serduszkowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jestem motywacją do tworzenia - to najlepsza wiadomość jaką mogę usłyszeć! Dziękuję! W takim razie czekam na Twoje serduszko!

      Usuń
  6. świetny pomysł, może mnie zmobilizuje do zrobienia jakiegoś malutkiego serduszka frywolitkowego, bo właśnie w nowym roku zamierzam poznać tą technikę, więc przyda się twój fachowy komentarz :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się dzielić wzorami na proste serduszka, więc mam nadzieję, że dasz radę nawet jako początkująca. Bylebyś się nauczyła podstawowe kółeczko z pikotkami i łuczek :-)

      Usuń
  7. Oh I am sorry, it is an older pattern and the translation is not easy to understand :) I will work on something new :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's OK, I just wrote a rule not quite clear. Now is better.
      Thank you for joining

      Usuń
  8. Serduszko śliczne, gratuluję tytułu gościnnej projektantki w Szufladzie dzięki temu mogła do ciebie trafić :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że tu trafiłaś, może zostaniesz na dłużej? :-)

      Usuń
  9. Ja chyba się skuszę na supłanie serwetki z Tobą jeśli będzie schemat graficzny.Serduszko jest śliczne więc serwetka tym bardziej .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do supłania - schemat będzie tylko graficzny - znaczy rozpisany na koronce, bo moje nie-graficzne zapisy nadają się tylko do prywatnego użytku. Wolę używać rysunków - łatwiej mi się zorientować co gdzie przyłączyć :-)

      Usuń
  10. Szkoda że nie umiem robić frywolitki, bo chętnie wzięłabym udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ możesz wziąć udział! Skąd pomysł, że można tylko frywolitkę? Aż przeczytam zasady jeszcze raz, co ja tam popisałam...?

      Usuń
  11. Dołączam do akcji, moje serduszka już gotowe. Pozdrawiam i dziękuję za inspirację! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja co prawda dopiero raczkuję we frywolitce, ale spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips