sobota, 17 stycznia 2015

Serduszko nr 2 w dwóch odsłonach.

Wspominałam coś o wykorzystywaniu swoich rozlicznych inspiracji? Tak, na pewno :-)
Pomysł na takie serduszkowe wyzwanie przedwalentynkowe chodził za mną już od kilku lat. Tak sobie pracowicie zbierałam inspiracje i w końcu uznałam, że trzeba je przejrzeć, i albo chociaż częściowo wykorzystać, albo wyrzucić. Oczyszczanie przestrzeni na dysku / w zakładkach też ma sens.
Pierwszym zachomikowanym linkiem z inspiracją okazał się wpis Jeny o wisiorkach z koralików SuperDuo. Zajrzałam na schemat i uznałam, że to coś szybkiego i nawet mam aż jedną paczuszkę tych koralików. Wyplotłam serduszko i okazało się, że jest... przeźroczyste. Niewidoczne prawie. Zaraz pomyślałam o delikatnym oplocie z frywolitki. Ciężko było, bo między koraliki nie chciało wejść najcieńsze nawet szydełko. Musiałam supłać "z ręki" bez użycia czółenka, żeby móc każdy łuczek przyczepiać przepychając cieniutką nitkę między koralikami, nawet bez żadnej igły, bo igły też nie chciały przejść. Ale uff - jest. Na zawieszeniu z cieniutkiego warkoczyka, bo wisiorek jest mały i bardzo lekki, zawieszony na czymś innym źle by się układał.



Naszyjnik oprócz własnego wyzwania zgłaszam do wyzwania na blogu "Projekt Wagi Ciężkiej" - też serduszkowy :-)

...A potem znalazłam jeszcze jedną paczuszkę koralików, zawieruszyła mi się. Czym prędzej zrobiłam więc drugie serduszko, czarno-czerwone. Jemu z kolei dorobiłam więcej łuczków, żeby w ogóle było widać coś czerwonego. Tym razem było prościej, bo drugi rządek mogłam robić czółenkiem. A tak się prezentuje( (poza tym, że uparcie nie chciał wychodzić na zdjęciach):


Który Wam się bardziej podoba?
A może macie własne pomysły na wykorzystanie takiego serduszka z superduo?

17 komentarzy:

  1. Jak dla mnie mistrzostwo niedoścignione, jak wszystko co u Ciebie znalazłam:) Oba są piękne, ale pierwsze wydaje się tak lekkie i delikatne, że nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. I like them both and they are wonderful but I like the white one best. So do you have or sell directions, or do you think we can figure it out ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beaded center heart pattern is not mine. I used special "superduo" beads with two hole, and "toho 11o" seed beads. First you schould make beaded center. Then you will see how thin thread you schould use. I used very thin thread - "Lizbeth 20" is too thick. If you use a different thread, the number of knots will be different. You just try - it's only chains around the beaded center.

      Usuń
  3. O kurczę, ale śliczne:) Ja coś zbieram się i zbieram za zrobienie serduszka,ale jakoś mi nie wychodzi,ale może w przyszłym tygodniu znajdę trochę czasu. Pierwsze mimo, że mniej widoczne bardziej przypadło mi do gustu,ale drugie też jest śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, no po prostu mistrzostwo świata. Pierwsze delikatne, zwiewne, drugie pełne temperamentu, tak mi się trochę z hiszpańskimi klimatami skojarzyło. Śliczne oba :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie z poprzedniczką oba śliczna ale, pierwsze dlatego że takie delikatne podoba mi sie najbardziej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Both are great, but I truly love the delicate elegance of the white and clear!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wydaje się małe i delikatne, ale robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są oba:) Pierwsze delikatne i romantyczne, a drugie w energetycznym połaczeniu kolorystycznym :) Mistrzowskie połączenie technik:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne,wspaniałe,aż słów brakuje w gębie takie śliczności potrafisz robić .Jestem zachwycona Twoimi wszystkimi pracami i jeszcze tu wrócę w wolnej chwili resztę pooglądać bo już pora późna.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Danutka

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful hearts, I love the White one its light and delicate
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne serduszko :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne oba :) ale pierwsze serducho takie delikatniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to białe serducho mnie zaczarowało!!
    piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne oba! Każde ma swój niepowtarzalny charakter :) To białe jak dla mnie Wow :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips