czwartek, 18 grudnia 2014

Połówkowy naszyjnik

Przygotowując wpis na jutro (jeszcze nie ma części zdjęć) uświadomiłam sobie, że nie pokazywałam tutaj nigdy jednego wzoru naszyjnika, który powstał jednocześnie z frywolitkową maską i innymi elementami z kolekcji połówkowej, ale nie załapał się na żadne zdjęcie. Robiłam mu już kilka wersji kolorystycznych, ale jakoś żadna nie trafiła tutaj. Śpieszę nadrobić zaległości.



Niektóre wersje miały podczepione kropelki na dole, taki uroczy ale niekonieczny dodatek. Jeśli udaje mi się ładnie dobrać kropelkę do koralików - dodaję. Jeśli nie - wolę nie psuć efektu.
Jak Wam się podoba?
Ps.To mój ulubiony zestaw kolorystyczny - czarny + teal czyli ciemny morski turkus

4 komentarze:

  1. i kolory, i wzór - po prostu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Przewspaniały jest naprawdę ;) czerń z tym morskim turkusem pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutely gorgeous necklace!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję!Bardzo mi miło! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips