wtorek, 2 grudnia 2014

Koronkowy kołnierzyk - lace collar

Nie wiem czy ktoś zauważył, że ten kołnierzyk składa się z dwóch "cosiów", dorysowanych do centralnego motywu wypasionego naszyjnika. Tak właśnie powstał. Kiedy tworzyłam wzór wypasionego, po usunięciu środkowej koronki został na papierze taki narysowany trójkącik. Nic tylko dorobić mu drugi i zawiesić na szyi jako kołnierzyk. Troszkę tylko zmieniłam ilość supełków i dorobiłam oczko łączące.

https://www.etsy.com/listing/210580668/black-lace-collar-necklace-tatted-lace

Tak naprawdę ten trójkącik skojarzył mi się z kołnierzykiem tylko dlatego, że już od jakiegoś czasu chodziła za mną wizja koronkowego kołnierzyka. Wszystko przez jedną Osobę w miętowo turkusowej bluzce z czarnym gipiurowym kołnierzykiem o takim ostrym, trójkątnym kształcie. Po prostu nie mogło mi to wyjść z głowy. Kiedy więc zobaczyłam, że kołnierzyk "sam mi się wymyślił" - musiałam go zrobić.Właśnie czarny. Klasyczną białą wersję też pewnie kiedyś zrobię.
 Tak, spostrzegawczy stali bywalcy mojego bloga pewnie już dawno widzieli ten kołnierzyk w moim sklepie Etsy, w okienku po lewej, ale dopiero teraz pokazuję go tutaj - wciąż nadrabiam zaległości.

Ps. Osoba wspomniana powyżej często zwraca się do znajomych w trzeciej osobie, właśnie w stylu "a czy Osoba (Osóbka, Koleżanka lub Cioteczka - stosowane naprzemiennie) zrobiła to czy tamto, była, widziała, pamiętała...itd. Ot taki zabawny detal w rozmowie :-) Ostatnio chwilę po wyjściu na ulicę odebrałam od niej telefon tej treści "A czy Osoba wie, że zostawiła u mnie nici?" - Czym prędzej wróciłam, bo z czego bym supłała? Aaa, kto nie ma w główce ten ma w nóżkach ;-)
Dajcie znać, czy Wam też się podoba kołnierzyk.

6 komentarzy:

  1. Oczywiście, że kołnierzyk się podoba, nawet bardzo. Jest elegancki i bardzo oryginalny. Pozdrawiam i podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kołnierzyk, misternie utkany, śliczny wzór, mistrzostwo. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Very cute reminds me of a bow tie, I like it alot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bow tie? Oh! Thanks, I have another idea ;-)

      Usuń
  4. Kołnierzyk iście piękny ;) Osoba się postarałam haha ;) sama bym chyba nie nosiła, bo mam uraz do kołnierzyków, ale wygląda diabelsko pięknie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips