środa, 26 listopada 2014

Statement necklace in black - Wypasiony koronkowy naszyjnik w czarnej wersji

Krótka historia o tym jak powstał duży, błyszczący naszyjnik z czarnej koronki.
Pierwszy tak duży w moim życiu.

https://www.etsy.com/listing/212914363/big-black-statement-necklace-gothic-lace?ref=shop_home_active_1

Kiedy początkiem tego roku robiłam sobie ozdobny słoik sukcesów, użyłam centralnego motywu z mojej pierwszej własnej serwetki, ale zaczęłam go robić nie z tej grubości nitki co trzeba. Wyszedł za duży na wieczko słoika, więc sobie leżał i czekał na swój czas. W końcu zmotywowana zamówieniem na naszyjnik "no wiesz, taki wypasiony", wzięłam kawałek koronki na tapetę (a raczej na czystą kartkę A4) i zaczęłam mu dorysowywać po bokach różne "cosie", żeby był...wypasiony ;-)  Tu pokazuję przerysowany na czysto, bo uwierzcie, że moje szkice koronek na brudno nie nadają się do pokazywania światu.


W założeniu miał być trójkątny w ogólnym zarysie i z koralikami, błyszczący. I jest.
Koraliki bicone 4mm okazały się być ciut za małe same z siebie, więc dołożyłam im trochę metalicznych koralików toho 11o Metallic Cosmos, z pięknym granatowym połyskiem.
Naszyjnik w początkowej wersji był wiązany wstążeczkami, ale wersja warkoczykowa zapinana karabińczykiem jest chyba wygodniejsza.
   To nie koniec pomysłów z cyklu około tego wzoru ;-) Bo już w trakcie wymyślania tego wzoru powstały inne szkice...Ale to następnym razem.

https://www.etsy.com/listing/212915797/big-black-statement-necklace-victorian

A tu jeszcze ten sam naszyjnik w wersji prostszej - bez koralików. Który się wam bardziej podoba?
Ps. Nie mam pojęcia, czy określenie " wypasiony "  jest wciąż modne, ale tak przylgnęło do tego naszyjnika, że stało się już jego oficjalną nazwą. Imion się nie zmienia ;-)

4 komentarze:

  1. Very beautiful design and elegant with beads!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Z koralikami jest taki bardziej elegancki ;) taki wypasiony własnie ;) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wypasiony jak nic- pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you i dziękuję :-) "Wypasiony" to po prostu jego imię, przylgnęło i przepadło :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips