sobota, 15 listopada 2014

Bombkowy eksperyment

Jak dotychczas temat bombek omijałam szerokim łukiem, ale tym razem postanowiłam przygotować się do sezonu na Etsy (tak, sezon świąteczny już trwa...) i przygotowałam sobie kilka szklanych bombek w koronkowych oplotach. Moje wiktoriańskie koronki ozdobiły póki co jedną przeźroczystą bombkę 5cm średnicy, i jedną również przeźroczystą ale za to czerwoną, 8cm. Obie z dodatkiem koralików, przy czym czerwona z zabawnymi dzyndzołkami ze szklanych kropelek. Kolejne wzory w trakcie powstawania.

https://www.etsy.com/listing/168145610/clear-glass-ball-with-tatted-lace

https://www.etsy.com/listing/210727576/red-glass-ball-with-tatted-lace

Mam wrażenie, że powinnam iść do lasu i znaleźć jakieś młode drzewko z ładnymi, jasnozielonymi gałązkami, które lepiej by wychodziło na zdjęciach. Jodła która rośnie obok mojego domu, jest już duża i gałęzie ma ciemne, na zdjęciach prawie czarne wychodzą. Na dodatek całe drzewo się rusza...Cóż, jak się trafi czas i pogoda bezwietrzna na sesję w terenie, to zabiorę szklany urobek do koszyka i pójdę...

5 komentarzy:

  1. Urobek do koszyczka... Tylko na wilka uważaj ;))
    Piękne te bombki, zwłaszcza ta kontrastowa czerwono-biała. Na przezroczystej bombce troszkę ten piękny wzór zanika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombki pięknie się prezentują na tle choinek.

    OdpowiedzUsuń
  3. eksperyment udany !!!
    ta czerwona to nr 1 dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne bombeczki wyszły!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję!
    No proszę, czerwona jako faworyt, a ja myślałam, że taka śmieszna z tymi kropelkami ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips