środa, 5 marca 2014

Czerwony na srebrno szarym / Red on silver-grey

Srebrno szara tafta i czerwona bawełniana koronka frywolitka to nie jest najprostsze połączenie do zdjęć. Wiele prób, wiele porażek, aż w końcu dzięki fotograficznej pomocy Agnieszki - właścicielki tego sklepu na Etsy - mogę się Wam pochwalić kolczykami z cyklu "na kółkach". Dawno ich nie było, ale będzie więcej.
Zdjęcia niesamowite, ciekawi moich wzorów mogą policzyć supełki ;-) Może jak sobie kupię nowy, super aparat, to też będę takie robić, na razie cieszę się, że z użyciem tego co mam, zdjęcia wychodzą mi w miarę na białym tle ;-) Tak czy inaczej dowiedziałam się wiele na temat robienia zdjęć. Na początek muszę sobie sprawić namiot bezcieniowy.
Ale miałam pokazywać kolczyki... ;-)

Silver-grey taffeta and red cotton tatted lace - it's not good idea to make photo.
I tried many times and nothing.
With the help of Agnieszka, owner of this shop on Etsy - I have beautifull photos!
I learned a lot about photography. First I have to make light tent.

My new earrings from collection "lace on circle"




Więcej zdjęć na stronie mojego sklepu ;-) - More photos in my shop.

6 komentarzy:

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips