poniedziałek, 24 lutego 2014

Granatowo - niebieski koronkowy wisior z różowym błyskiem - Navy blue lace pendant with pink shine

https://www.etsy.com/listing/180526029/navy-blue-pendant-with-crystalvl-tatted?ref=shop_home_active_2
Wyjęłam ostatnio kupione na próbę kryształki Rivoli i postanowiłam wreszcie przetestować oprawianie ich koralikami. Wzór znalazłam u niezawodnej Weraph ;-) Na pierwszy ogień poszedł Crystal Vitrail Light w rozmiarze 8mm - najmniejszy posiadany.
Kto zajrzał w link, ten zobaczył, że na koniec opisu pada hasło: "Oczywiście wariacji może być nieskończona ilość! Czekam na wasze pomysły!"
Nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała podjąć wyzwania. Zrobiłam oplot, po czym zaczęłam kombinować, jak go wzbogacić, obudować dookoła. Oczywiście frywolitką, jakże by inaczej?
Tak powstał ten oto wisiorek - delikatny, leciutki i efektowny.
Macie może pomysły na nazwę dla niego? Niekoniecznie związaną z kolorem, bo przecież kolorów szkiełek jest takie mnóstwo, a ja zapewne jeszcze wrócę do tego wzoru.
Pozdrawiam Was serdecznie!

5 komentarzy:

  1. Kapitalny pomysł! Jak gerberka! Może rozrysujesz wzór frywolitki dla zainteresowanej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomysł nazwy, "Gerbera":-) - to akurat kwiatki które mają sporo kolorów, tak mi się kojarzy :-)
      Wzór jest tak prosty, że wydawało mi się to niepotrzebne, ale skoro prosisz, to rozrysuję. W przygotowaniu druga Gerberka, więc przy okazji publikacji nowości pokażę też wzór.
      Haa, przy okazji dowiedziałam się że gerbera po angielsku to gerbera ;-) a właściwie po holendersku.

      Usuń
  2. ślicznie wyszedł :) a na nazwę nie mam pomysłu :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips