środa, 19 lutego 2014

Czerwona bransoletka z sercami - Red bracelet with hearts

Oswajam czerwień.
Może tego nie widać na blogu - pokazuję tutaj w sumie wszystkie wykonane przeze mnie czerwone prace, w odróżnieniu od innych - bo tych innych jest mnóstwo. Czerwonych wciąż malutko.
Tym razem czerwona bransoletka z czerwonymi koralikami. Chciałam spróbować zrobić motyw serduszka. Zwykle łączę czerwień z czarnym, ale tym razem postanowiłam odstąpić od reguły :-)
Bransoletkę zgłaszam na wyzwanie "Szuflady" temat Serce 

 I tame red.
   Maybe you can not see it on the blog - I show here in total all my red works, unlike the others colors - because the pieces in other colors is a lot. Red still is only a little.

   This time the red lace bracelet with red beads. I tried to make a heart with tatted lace. Usually I combine red with black, but this time I decided to depart from the rule :-) Pure red!
   I submit this bracelet to the challenge on blog "Szuflada" - Heart theme



PS. Dostałam wyróżnienie w wyzwaniu! Suuuper! Bardzo się cieszę! I bardzo dziękuję!

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/03/otworz-szuflade-serce-wyniki.html

7 komentarzy:

  1. What an awesome heart bracelet!!! I love your design!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała bransoletka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoletka, ta czerwień jest taka elegancka.. bransoletka idealna na wielkie okazje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna, delikatna bransoletka :) kolor też ma wspaniały :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje, liczyłam na wyróżnienie Twojej pracy i trafiłam :)
    Dziękuję przy okazji za odwiedziny i ciekawe podpowiedzi.
    Będę zaglądać częściej :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips