środa, 1 stycznia 2014

Nowy...

Podobnie jak w poprzednim roku wzięło mnie na robienie planów, rozważanie celów i takietam ;-) Nie będę Was zalewać tym wszystkim, nie tym razem.
Może z czasem przyznam się tutaj do niektórych planów, a może pozostaną w wersji papierowej wyłącznie dla mnie.Tak czy inaczej ten rok szykuje się pełen zmian i ambitnych zamiarów, biorąc pod uwagę lata poprzednie ;-) Mam nadzieję, że uda się zrealizować chociaż połowę z nich, a gdyby udało się urzeczywistnić pełne 100% to by było... ojej... na samą myśl czuję dreszcz zdumienia i zachwytu.
Tak, chciałabym, żeby moje życie AŻ TAK się zmieniło.
   A Wam wszystkim, moi drodzy czytelnicy, obserwatorzy, komentatorzy - na ten nowy, świeżutki, niezapisany jeszcze rok życzę:
   Mnóstwa wspaniałych, fascynujących, odważnych marzeń = planów, takich, żeby się w Was wszystko rwało do ich urzeczywistniania. Życzę Wam też, aby się Wam udało je zrealizować. Najlepiej wszystkie! Żebyście na koniec 2014r. mogli powiedzieć, że to był cudowny, ekscytujący, rozwijający i pełen sukcesów rok...I tradycyjnie dużo zdrowia ;-)
...A Wy macie już swoją listę planów, marzeń i celów na ten rok? Robicie takie listy?

2 komentarze:

  1. Listy nie robię , ale coś tam planuję, a potem i tak mi nie wychodzi ich realizacja:) Pozdrawiam !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, ja też nad tym pracuję, ale uważam, że warto jednak zrobić sobie listę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips