środa, 25 grudnia 2013

Plasterek agatu w oprawie - razy dwa


https://www.etsy.com/listing/173570350/agate-slice-pendant-with-tatted-lace-and?ref=shop_home_active


Ten wisior powstał wyłącznie dzięki wyzwaniu w Art-Piaskownicy - zaczęłam szukać w swoich zasobach czegoś w odpowiednim kolorze i znalazłam idealny plasterek agatu zawierający zarówno krem jak i dziwne toffee - beżowe odcienie brązu, a na dodatek to dziwne kryształkowo - ziarniste fakturalne coś w środku - podobno kryształy kwarcu, idealnie pasujące do wyzwaniowego obrazka:


Wisior jest różny z obu stron - naturalny plasterek kamienia, z jednej strony bardziej beżowy, z drugiej ma więcej kremowej obwódki.
Początkowo zamierzałam opleść go tylko dwukolorową, kremowo-brązową frywolitką, ale nierówność kamienia sprawiała, że koronka mogłaby się zsuwać. Zabudowałam wiec środek koralikową plecionką z koralików Toho w kolorach: 
Opaque-Lustered Navajo White (15o)
Inside-Color Crystal Gold Lined (15o i 8o)
Frosted Gold Lined Crystal (11o)


Zdjęcie na ręku chyba najlepiej pokazuje kryształki w środku kamienia, chociaż fotograf ze mnie kiepski ;-)


Wisior wstawiłam do sklepiku Etsy, podobnie jak drugi, lipowo-zielony. Ten też powstał w wyniku czegoś w rodzaju wyzwania - na etsowym forum "poletsy" jest taka forma promocji swoich prac - zgłasza się rzeczy w wybranym na dany tydzień kolorze, ze zgłoszonych prac powstaje tzw "treżer" czyli w wersji poprawnej "treasury". Jak taki treżer wygląda, można zobaczyć tutaj (klik na obrazek) A że ja nie miałam akurat niczego w zadanym zielonym kolorze, za to leżał mi na stole odpowiedni lipowy agat - popełniłam więc wisior. Warto było ;-)

https://www.etsy.com/treasury/OTgzODYwMXwyNzIyODY3MDk5/poletsy-in-linden-green



https://www.etsy.com/listing/172902607/agate-slice-pendant-with-tatted-lace?ref=shop_home_active

Na razie to tyle, chociaż wisiorów agatowych pewnie jeszcze się sporo pojawi, bo zaopatrzyłam się w kamyki na listopadowych targach minerałów :-)

4 komentarze:

  1. uroczy... dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam agaty, bo mają nieograniczone możliwości jeżeli chodzi o kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie dzięki farbowaniu ich... Swoją drogą nie takie znów nieograniczone, w sumie nie widziałam paru kolorów,nawet takich ze sztucznych barwników ;-) Np żółty (nie brązowo-pomarańczowy) czerwony, bordo...

      Usuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips