czwartek, 26 grudnia 2013

Karnawałowy krzywulec

Nadszedł czas pokazać, co powstało z czarno-miedzianego krzywulca, o którym wspominałam w zapoprzednim wpisie ;-)
Propozycje - zgadywanki były ciekawe: bransoletki, spinki, korona, a nawet figurka pawia! Kto wie, może potraktuję to jak inspirację i coś kiedyś popełnię. Dziękuję Wam serdecznie!
Niestety żaden z tych pomysłów nie był tym, o którym ja pomyślałam i za którego realizację zabrałam się natychmiast... tylko mi tak zeszło... ;-)
Praca szła powoli.Dorabiałam i dopasowywałam elementy jeden po drugim, robiąc notatki, żeby później nie musieć liczyć supełków ;-) Przymierzałam, przykładałam i znów supłałam....
A zaczęło się od środkowego, wygiętego dziwnie elementu.
Dołożyłam mu po bokach motywy z kolczyków - połówek, potem kolejne.... i dwa wisiorki okrągłe dwupołówkowe też znalazły swoje miejsce... widzicie je...?
...Taaak, w całości jest to niewątpliwie maska. Karnawałowa, koronkowa, czarna, z połyskującymi miedzianymi koralikami ( Toho 8o -Gold-Lustered African Sunset)


Zaznaczam, że odpowiednia raczej dla osoby o karnacji typu "jesień" lub "zima" (nie mogę się zdecydować ;-) )
Dla siebie planuję zrobić inną wersję kolorystyczną, bardziej dopasowaną do mojego "soft autumn"

https://www.etsy.com/listing/173792350/masquerade-mask-black-hand-tatted-lace?ref=shop_home_active

Ps.Wbrew nazwie w tytule - maska nie jest krzywa - to na cześć tego środkowego elementu, który w pierwotnym zamyśle miał być naszyjnikiem ale nie wyszedł hehe ;-)

Byłabym zapomniała - zgłaszam moją pierwszą w życiu maskę na wyzwanie w "Szufladzie"!
Zbiegło mi się wyzwanie z publikacją dzieła - więc czemu nie? ;-)

EDIT:
Dostałam wyróżnienie, więc czym prędzej się chwalę ;-) W zacnym gronie się znalazłam!

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/01/wyniki-otworz-szuflade-maska-karnawaowa.html

4 komentarze:

  1. Pomysł niebanalny. Nic dziwnego, że nikt nie zgadł. Efekt wart "dłubania".

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna maska.
    Prezentuje się fantastycznie.
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komplementy dla maski, bardzo się cieszę że wreszcie powstała, marzyłam o własnej produkcji masce koronkowej, aż wreszcie się za to zabrałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna i myślę, że wygrasz ten konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips