poniedziałek, 30 września 2013

Teal Diamond Necklace - naszyjnik i inspiracja

Today first time I write on my blog in english. I don't promise that I will always write in two language, but today is special occasion.

Dziś pierwszy raz piszę na moim blogu w języku angielskim. Nie obiecuję, że już zawsze będę pisać w dwóch językach, ale dzisiaj jest specjalna okazja.

Few day ago I saw this beautiful gown on Etsy - in this shop - full of incredible historic or fantasy costumes. I love this color and that photo is wonderful! Looks like a queen from tales of my childhood :-)
When I looked at more closely, I saw this little detail - necklace.
Of course, immediately I create my own lace wersion of this jewelry.
Then I asked for permission to use this beautifull photo here on the blog - to show you my inspiration and an example of matching clothes style.
In this way, I created this inspiration collage. Perhaps it is the first of many similar posts. I would like to show you more, from where are ideas for my jewelry. 

Kilka dni temu zobaczyłam tę piękną suknię na Etsy - w tym sklepie - pełnym niesamowitych historycznych i fantastycznych kostiumów. Uwielbiam ten kolor, a zdjęcie jest cudowne! Wygląda jak królowa z bajek mojego dzieciństwa :-)
Kiedy przyjrzałam się bliżej, zauważyłam ten mały szczegół - naszyjnik.
Oczywiście natychmiast zrobiłam swoją własną wersję.
 
Następnie zapytałam o pozwolenie użycia tego cudnego zdjęcia tutaj na blogu, aby pokazać Wam moją inspirację i pasujący styl ubrania.
Tak oto powstał ten inspiracyjny kolaż. Być może jest to pierwszy z wielu takich postów. Chciałabym Wam częściej pokazywać, skąd się biorą niektóre moje pomysły na biżuterię.







Do you like this necklace and inspiration?
Podoba wam się ten naszyjnik i inspiracja?


PS.And please, be gentle to my English version ;-)  I tried hard to make everything OK.

16 komentarzy:

  1. Piękny - dosłownie koronkowa robota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wdech, wydech..... ;-) Taką suknię też bym kiedyś chciała uszyć ;-)

      Usuń
    2. Szyj, szyj. Na pewno Ci wyjdzie, a ja wtedy przed otworzeniem posta poproszę przezornie o tlen :)

      Usuń
  3. Wow! Inspiracja i samo dzieło fantastyczne są! Może dzięki Tobie podszkolę swój angielski?:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszą szkołą jest zmusić się do pisania / mówienia, mi chyba najlepiej na język robi wystawianie biżuterii na Etsy i konieczność czytania ze zrozumieniem wszystkiego, żeby jakiejś głupoty nie zrobić ;-) Co tam, że to "zrozumienie" to zasługa głównie google translatora wspomaganego jeszcze jednym tłumaczem internetowym, z którym konsultuję głupoty, które mi gugiel podpowiada, a które wyłapuję na czuja ;-)

      Usuń
  4. Your necklace is stunning and a gorgeous pairing with that dress!

    (And your English is wonderful!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo Dorotko:) i wielki komplement ,twoj angielski naprawde jest super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny naszyjnik i inspiracja wspaniała:) Też uwielbiam ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Your necklace is gorgeous!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna inspiracja, a naszyjnik rzeczywiście idealnie pasuje do tej sukni :-) Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Modelka jak Scarlett O'Hara a naszyjnik wykonałaś piękny;))

    OdpowiedzUsuń
  10. dobry pomysl, czesciej pokazuj skad czerpiesz inspiracje!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik jest naprawdę wyjątkowo piękny! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips