czwartek, 19 września 2013

Jesienne paski ze wstążkami

Nie wiem, czy ktoś jeszcze z osób biorących udział w różnych wyzwaniach ma tak jak ja - czasem jedno wyzwanie mi nie starcza - dopiero drugie, całkiem inne, otwiera mi klapki w głowie i pojawia się pomysł.
Tak właśnie było z  jesiennym wyzwaniem na blogu "Projekt Wagi Ciężkiej" - po prostu za szeroki temat? Za dużo potencjalnych możliwości? Nie wiem, w każdym razie odłożyłam temat do przemyślenia i możliwe, że odwlekłoby się do "po terminie". Na szczęście niedługo potem pojawiło się wyzwanie w "Szufladzie" - paski i wstążki.
Z połączenia tych dwóch tematów powstał pomysł na bransoletkę. Jesienna w kolorystyce, szydełkowo - koralikowa, na 9 koralików w rzędzie, żeby paski były ładnie widoczne... i żeby się wstążki do środka zmieściły. Zawiązywana na podwójną kokardę.




5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bransoletka :) Podziwiam staranność wykonania i bardzo cieszę się, że moje wyzwanie pomogło Ci wpaść na ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Nowy pomysł! Jeszcze nie umiem powiedzieć czy się przyjmie!:)Bransoletka jak najbardziej mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bransoletka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Gościnnej Projektantki w Szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips