sobota, 24 sierpnia 2013

Komplet do trójlistka

Jakiś rok temu pokazywałam Wam wisiorek "trójlistek" i zapowiadałam, że zrobię nową koronkę na zawieszenie, bo na zdjęciu wisiorek tymczasowo podwieszony do bransoletki ;-)
Wreszcie nadejszła wiekopomna chwila i naszyjnik zrobiłam. Żeby mu nie było smutno, dorobiłam do niego kolczyki i nową bransoletkę.
Więcej szczegółów pod zdjęciami - przenoszą do sklepiku Etsy, tam jest więcej zdjęć :-)





Nawiasem mówiąc mam stronę na Fejsbuku ;-) jeśli by ktoś był zainteresowany, to zapraszam TUTAJ
To jest moja nowa strona, która powstała w związku ze zmianą nazw wszędzie gdzie się da z DorARTthea  na Land Of Laces. Zapraszam do polubiania ;-)

7 komentarzy:

  1. Very, very beautiful!!! I love the design!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały komplecik wygląda bardzo pięknie!!!! To jest to co lubię- frywolitka i koraliki w jednym:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. bellissimi lavori in macrame, brava ciao.

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ tu cuda, cuda!
    piękne rzeczy tworzysz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips