środa, 14 sierpnia 2013

Czarna siateczka i co z niej wyszło

Kiedyś dawno temu postanowiłam wyszydełkować sobie czarne siateczkowe rękawiczki. To było jeszcze w czasach, gdy nie umiałam robić koronek frywolitkowych, ale miałam już mój słomiany zapał w pełnym rozkwicie. Powstała część rękawiczki w formie równej siateczkowej elastycznej rury bez palców.....i zapału zabrakło. Została odłożona "na jutro" i stała się UFOkiem. Przeleżała sobie długo, aż wreszcie przypomniała mi o niej ówczesna współlokatorka - Ikka (przy okazji zobaczcie jej fantastyczne rysunki - warto!)
Szydełko nie do końca mi teraz po drodze (chyba że w szydełkowo-koralikowych sznurach, w których też się ostatnio zakochałam) ale coś jednak mnie olśniło i dorobiłam do szydełkowej sieci frywolitkowe zakończenie na palce. Potem mozolnie przedzieliłam siateczkę na pół, dorobiłam bransoletkowe zakończenie w nadgarstkach i oto gotowe rękawiczki! (po więcej zdjęć klik na obrazek)


Dumna z nich jestem bardzo, bo pomysł był radosnym olśnieniem, wykonanie okazało się nie takie proste ale dałam radę, na koniec wyszły takie eleganckie, ale w gotyckim stylu. I skończyłam Ufoka! ;-)
...A potem jeszcze trzeba było zrobić zdjęcia... Mam takie marzenie - nawiązać kontakt z kimś, kto by mi robił zdjęcia....takie cudne jak te, które sobie zapisuję na Pinterest....

5 komentarzy:

  1. Eleganckie, a co do poszukiwanego fotografa, to też bym chciała mieć takiego na podorędziu. :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne są, do wieczorowej, wizytowej sukienki-ideał, w ogóle przepiękne tworzysz rzeczy, te frywolitki od dawna chodzą mi po głowie, ale nie wiem czy dam radę, tymczasem będę podziwiać Twoje, pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz, nie wpadłabym na taką formę rękawiczek! Wydają się znacznie prostsze, niż takie z wyrabianym palcem - a jakie efektowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwotnym założeniu miały być właśnie z palcami - i poległam, dlatego siateczka leżała całe lata czekając na ten pomysł ;-)

      Usuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips