piątek, 17 maja 2013

Krajkowe UFO

Tą turkusową krajkę tkałam w sierpniu. Jak już utkałam potrzebny mi kawałek gładkiej jednolitej, zaczęłam się bawić i wymyślać, ile można zrobić wariantów wzorków na bazie tego samego układu nitek. Schemat razem z instrukcją nawlekania i tkania można znaleźć tutaj. Planowałam też rozpisać te próbne wzory, ale dość szybko sama się pogubiłam. Za to miałam na tyle przytomności umysłu, że tkałam każdego wzorku po 17-18 cm, żeby krajkę pociąć na kawałki i zrobić bransoletki. Ale oczywiście nie zrobiłam tego od razu. bo trzeba by rozmieszać klej dwuskładnikowy do biżuterii i takie tam wymówki. Tak powstało UFO. Odkładałam je na potem aż do teraz. Jak widać akcja się przydaje :-)
   Koniec końców bransoletki wkleiłam w końcówki przy pomocy Paverpolu, przelanego do poręcznej buteleczki z kleju do sztucznych szczęk - ma fajną końcówkę, doskonałą do precyzyjnego aplikowania po kropelce. Specyfik jako klej się świetnie sprawdził, więc wreszcie skończyłam.




Ps.Spokojnie. Nie będę wstawiać wszystkich sześciu bransoletek po kilka ujęć każda ;-) tylko tą jedną ze słonecznikową zawieszką, bo na zdjęciu zbiorczym ją pomyłkowo ułożyłam lewą stroną. Lewe strony krajek też wyglądają ciekawie, tylko bardziej chaotycznie.
Ps2. Ostatnio wzbogaciłam swe zasoby o całkiem inne schematy na krajki, więc pewnie na tej turkusowej serii się nie skończy. Ale to dopiero kieeedyś - jak skończę UFOki ;-)

13 komentarzy:

  1. Mysle, ze nikt nie mial by nic przeciwko bardziej intensywnej sesji zdjeciowej kazdej z tych zacnych blue modelek :)
    Fajne te bransoletki. Az zaluje, ze nie nosze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przeciwna umieszczaniu mnóstwa zdjęć tego samego. Dlatego staram się ograniczać ilość zdjęć w jednym wpisie.Po co? Wstawię sobie do sklepiku, jak reaktywuję firmę. Na blogu nie ma takiej potrzeby.

      Usuń
  2. a ile by zdjęć niebyło i tak śliczne wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne krajki!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na wykorzystanie krajek. Wyglądają uroczo. No i jaka zachęta dla mnie, co by wreszcie po tabliczki sięgnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. razem tworzą świetnyz etsaw
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, bardzo ładne, i te wykończenia :-)
    Pozdrawiam. Lafemka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeny jakie piękne ! Zakochałam się!:D Te zapiecia sa cudne!
    Widzę, że sprzedajesz swoje wyroby...
    Jeśli chcesz mogę Ci wysłac dużo różnych koralików, bo sama się kiedyś interesowałam tego typu rzeczami, a widze ze wykrzystałabyś je w fajny sposób np robiąc ważki!:D W zamian za taką jedną bransoletkę... ^^ Co Ty na to? :) Mam nadziej, ze nie obraisz sie za taka oferte;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips