piątek, 12 kwietnia 2013

Zakładka drucikowa

Tak naprawdę elementy tej zakładki były gotowe już dawno temu. Bazę zakładki - "wędkę" z miedzianego drutu wyklepywałam chyba rok temu, planując większą ilość zakładek. Sam dzyndzołek powstał jako moja pierwsza w życiu praca wire - o tutaj pokazywałam. Zamierzchłe dzieje ;-)
Ale dopiero teraz przeglądając moje różne zasoby wpadłam na pomysł  połączenia tych dwóch elementów w całość. I jakby na zamówienie jednocześnie pojawiło się wyzwanie o tematyce "Zakładka" w wyzwaniowym blogu Digi Scrap. Nawet nie wiem, czy się nadaje, zakładka niby jest, ale nie papierowa, nie ma nic wspólnego ze scrapowaniem....Ale co tam ;-)





12 komentarzy:

  1. Cudna! W takim towarzystwie czytać, to przyjemność
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest co obracać w nadpobudliwych rączkach kiedy głowa zajęta czytaniem. Papierowe zakładki nie mają u mnie długiego żywota ;-)

      Usuń
  2. Bardzo fajne, taka klimatyczna, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki, starałam się, żeby była inna, moja.

      Usuń
  4. Piękna, piękna i jeszcze raz piękna !!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się aż tak podoba :-)

      Usuń
  5. Twój Miecio ma dobrze :) Co do wahlarzu - ja w ostatnie upalne dni tylko o nim marzyłam. Na szczęście dzisiaj temperatura drastycznie spadła i pada, więc tylko parasol by się na coś zdał (i to na pewno nie koronkowy :P).
    Dzięki, że wpadłaś i zostawiłas komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow niesamowita zakładka bardzo magiczna, dziękuję za udział w zabawie Digi - Scrap

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips