środa, 20 marca 2013

Koniec zimy - czas na koniec zabawy

Podobno astronomiczna wiosna już przyszła, kalendarzowa będzie jutro ;-) Dlatego nadeszła pora podsumować moje wyzwania zimowe. Nie zrobiłam kilku ostatnich zaplanowanych, trudno - tak wyszło.
Ale tak jak obiecałam - na koniec akcji podsumowanie wszystkich zgłoszeń. Nie było ich dużo, więc po prostu pochwalę wszystkich!
   Najczęściej w wyzwaniach brała udział Grażyna O. która zrobiła całą serię gwiazdek frywolitkowych, w tym np taką:


ozdobę na świeczkę:


i dwie pary kolczyków - też frywolitkowych, pokażę te bardziej zimowe ;-)


Z kolei trzykrotnie w moich wyzwaniach brała udział Madeinja ze swoimi zdjęciami sosnowo leśnych zapachów


oraz kolażami z zimową modą i z mikołajowym workiem

Z wyzwaniami zmierzyły się też:
AGarte ze swoją śnieżynką


Oraz Mademoiselle ze swoją cynamonową gwiazdką


Wszystkim Wam bardzo dziękuję! Posłałam już maile z pewnym zapytaniem ;-) Ściskam mocno!
A teraz....Cieszmy się wiosną! ;-)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję tym , które podołały wyzwaniom:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, bardzo fajne te wyzwaniowe prace

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszło wszystko. Heh ja dzisiaj robiłam ozdobę na świeczkę...niestety nic z niej nie zostało , pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniec zimy... gdyby wyjrzeć za okno, to nie bylibyśmy już tego tacy pewni,heh. Ja bardzo lubię biel, ale tęsknię już za kolorami wiosny... tak jak pewnie każdy. Także mimo wszystko wiosennych Świąt życzę;) Najważniejsze w końcu, by była w sercach nas wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips