piątek, 25 stycznia 2013

Niespodzianka!

Dziś tak tylko króciutko napiszę, co mi się ostatnio przytrafiło ;-) Paczka do mnie przyszła. Niespodziewana. Taki prezent dostałam :-)








Autorką tych cudnych rękawiczek jest Poohatka - zobaczyłam takie u Niej na blogu, wyraziłam zachwyt... i dostałam własne! Dodatkowo jeszcze garść ślicznych metalowych dyndadełek, z cudnej urody ważkami na czele! Cudowności! Wyobrażacie sobie moje zdumienie?! I jak tu wystarczająco podziękować za taką niespodziankę?
Postarałam się zrobić porządne zdjęcia moich ;-) nowych skarbów, z uwzględnieniem kawałka futrzastej czapki, żeby Poohatka mogła stwierdzić sama, że rękawiczki pasują!
 Ps.Chyba nawet wykorzystam tą błękitną wstążeczkę, którą prezent był zawiązany. Czegoś w tak uroczym kolorze się nie wyrzuca ;-)

10 komentarzy:

  1. Takie niespodziewanki zawsze najbardziej cieszą :)
    Kochana muszę Ci podziękować za podpowiedź jeli chodzi o weryfikację obrazkową komentarzy... czasu straciłam żeby dokopać się do odpowiednich ustawień... oczywicie jak już się dokopałam to stwierdziłam...jak mogłam tak długo tego szukać hihi. No ale już można wpisywać bez tego moim zdaniem i tak niepotrzebnego utrudnienia. Zapraszam więc do komentowania :). Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem jak się czujesz, bo sama zostałam obdarowana niespodziewając się tego. Fajne to uczucie.A to co dostałaś.... uha....! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poohatka bardzo się cieszy, że niespodzianka Ci radość sprawiła :))) W pierwszej chwili czapkę wzięłam za kawałek kota... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani! To nie kot, to poliestry! ;-)

      Usuń
    2. No patrz Pani, a wyglądają jak żywe! :D

      Usuń
    3. A już myślałam, że odpowiesz: "a co za różnica, czy Pani wie, ile małych poliestrów musiało zginąć, żeby Pani miała czapkę?"

      Usuń
    4. A jak sie hoduje poliestra? ;)))))

      Usuń
    5. No tak... Właśnie - jak się hoduje takie?? Aż się boję myśleć, ile MAŁYCH poliestrów musiało zginąć, żeby powstała taka WIELKA czapa... ;)

      Usuń
  4. świetna paczuszka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips