sobota, 5 stycznia 2013

Kalendarz gotowy

I nawet udało mi się zrobić zdjęcia. Naładowałam baterie, zrobiłam siedem cyków, naładowałam od nowa, zrobiłam kolejne siedem.... i z tego ogromu wybrałam i solidnie obrobiłam dwie fotki. Grunt, że są :-)
Wybrałam na ozdobny obrazek reprodukcję arrasu z ok.1560r  - "Jeleń i jednorożec"
Wydrukowane kartki z miesiącami potraktowałam dziurkaczem, podobnie jak bazową tekturę - i połączyłam szyfonową wstążeczką.
Dodatkowy detal - przesuwane okienko, wycięte z tekturki bez użycia jakichkolwiek wykrojników (bo takich nie posiadam) i podmalowane kredkami akwarelowymi.



A dla tych, którym się nie chce zaglądać do poprzedniego wpisu, miniaturka zdjęcia kalendarza przed przeróbką ;-)


I byłabym zapomniała napisać, że zgłaszam mój kalendarz do wyzwania w "Kreatywnym Polu"

5 komentarzy:

  1. Efekt rewelacyjny. Gdyby mnie się chciało - to też bym mogła zrobić - chęci są, ale z czasem krucho ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, no i jakie tempo pracy - gratulacje. Trzymam kciuki za powodzenie w konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł i wykonanie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowy!Dziękuję za udział w wyzwaniu- Edi-th DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre rozwiązanie;-) Dziękuję za udział w wyzwaniu- Pozdrawiam gorąco- ScrapMan DT Kreatywne Pole.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips