wtorek, 4 grudnia 2012

Wyzwanie - ŚNIEG - trzecia śnieżynka

Tym razem króciutko i prościutko, bo mi się późno na post zebrało.
Wzór na frywolitkową gwiazdkę nr3 tym razem naprawdę na jedno czółenko plus kłębek. I bez koralików, chociaż podejrzewam, że gdyby w wewnętrzne łuczki wrobić koraliki, można by powtórzyć schemat plecionki z pierwszej gwiazdki.


Dziękuję wszystkim za komentarze dotyczące gwiazdek, cieszę się, że najwyraźniej komuś się przydadzą :-)
PS.Zadziwiająco dobrze mi wyszło to zdjęcie przy sztucznym świetle, tylko cień palca widać ;-) Ale co tam ;-P
Pozdrawiam wszystkich zaglądających!

7 komentarzy:

  1. Tak pędzisz z tymi gwiazdkami, że zanim się zastanowię, którą zrobić z dwóch jest już trzecia :)Może do marca się wyrobię:)a tak na poważnie to nie mam kiedy usiąść teraz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może na przyszły rok będą jak znalazł ;-)

      Usuń
  2. Śliczne te gwiazdeczki. I dzięki,że podajesz wzory. Ja próbowałam z gazety,ale coś chyba było nie do końca dobrze rozpisane.Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wolę wymyślać niż robić z gazety, kiedyś próbowałam i się mocno zniechęciłam. To było na początku mojej kariery frywolitkowej i uraz mi został do dziś. Jeśli w moich wzorach coś by było nie tak, to proszę dawać znać i pytać.

      Usuń
  3. dzięki, spróbuję zrobić na igle
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna, 3 śnieżynka zrobiona: http://grazynao.blogspot.com/2012/12/sniezynka-3.html Ja robię tylko na igle i wydaje mi się, że nie jest tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips