poniedziałek, 31 grudnia 2012

W Nowym Roku

 Tym razem nie będę robić kolażu, bo postanowienia w tym wpisie dotyczą bloga i mojej twórczości, więc ciężko by było....
W 2013 r postanawiam co następuje:
  1. Powrócę do serii "Inspiracje po to są.." czyli do inspiracji wykorzystanych w praktyce, a nie tylko zachomikowanych na "może kiedyś". Z tym, że przenoszę je na czwartek, bo poniedziałek był jakiś ciężki.... Tzn dla jasności - czwartek musowo, co tydzień, a oprócz tego im częściej tym lepiej, bo inspiracji mam duuużo!
  2. Nie zostawię bloga odłogiem na całe tygodnie, a nawet postaram się pisać częściej niż raz w tygodniu ;-) Czyli duuużo tworzyć!
  3. Zrobię sobie nowy baner 
  4. I nowe zdjęcie profilowe
  5. Seria o porządkowaniu mojego twórczego światka doczeka się kontynuacji w styczniu 2013 (bo mnie bałagan zatopi)
  6. Projekt  "Renowacje" zacznę od 7stycznia i skończę w styczniu pierwszy etap (tak, tak, wiem, że nie wiecie o co chodzi, się dowiecie - niedługo!)
  7. Drugi etap "Renowacji" w planie na wiosnę, chyba, że mi się uda wcześniej.
  8. MOTYW SERCE - reaktywacja zabawy z poprzedniego roku
  9. Nauczę się robić zdjęcia z porządnym białym tłem.
Na razie chyba tyle. Jest jeszcze cała seria planów-marzeń, które sama nie wiem jak zrealizować. Chodzi o to, że...Chciałabym wznowić działalność mojej firmy, ale płacenie pełnego Zusu mnie przeraża. Gdybym jednak spróbowała rozkręcić działalność na nowo po prawie rocznej przerwie, to chciałabym:
  • Reaktywować sklepik na Etsy, z co najmniej 100 produktów
  • Wystawić swoje prace w conajmniej trzech galeriach internetowych w Polsce (nie po 5 rzeczy oczywiście!)
  • A co za tym idzie, opracować sobie system pakowania biżutków do wysyłki
  • Wziąć udział w jakichś targach, kiermaszu...
  • Ruszyć na podbój galerii stacjonarnych, może tym razem się uda?
  • Przygotować jakąś piękną sesję zdjęciową z moimi koronkami
  • Chciałabym, żeby moje biżutki trafiły do jakiejś gazety modowej / ślubnej (jakieś pomysły, jak to osiągnąć? ;-)
 Uff, szykuje się pracowity rok. Pełen nadziei, mimo wszystko. Ciekawe, ile z tego wszystkiego uda mi się zrealizować?
A wy macie jakieś postanowienia noworoczne? Plany wytyczające kierunek? Dajcie znać, poczytam, może się zainspiruję i coś sobie dopiszę? ;-)

PS. To wcale nie jest długa lista postanowień, mam taką rozbudowaną (wieloletnią chyba) listę 100 rzeczy które chciałabym zrobić/umieć/mieć/zobaczyć ;-) Zainspirował mnie ten wpis.
Właściwie nie dobiłam do 50 - lista jest otwarta, ale obejmuje takie hasła, które można by rozbić na 10-20 etapów...O małych krokach do celu fajny wpis jest tutaj.

Na koniec życzę Wam, aby się Wam spełniły wszystkie dobre marzenia, a cele okazały się na wyciągnięcie ręki. Szczęśliwego Roku 2013!

13 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za pomyślną realizację planów.
    Mam zasadę- nie robię żadnych planów na początku roku...Może dziwne, ale nie lubię czuć presji. Wiem czego chcę, co pragnę o czym marzę, jednak planów nie robię. Dlaczego? Może dlatego, że nie znam dnia ani godziny kiedy będę na tyle sprawna ruchowo, aby chociażby umyć porządnie gary. Żyję chwilą - nauczyłam się i jestem szczęśliwa :)Staram się wykorzystać na ile mogę każdy dzień i cieszyć się nim. Dlatego tym razem nie podejmę wyzwania tematem-przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz przepraszać :-) Zresztą ja te moje postanowienia też częściowo traktuję na zasadzie wytyczenia kierunku, a nie jakichś nakazów samej sobie wymyślonych. Postanowienia czasem motywują, czasem przeszkadzają. Długo nie robiłam żadnych postanowień, bo i tak się nie wywiązywałam. I teraz jestem gdzie jestem. Nie tam, gdzie bym chciała.

      Usuń
  2. Życzę Ci realizacji planów w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zadowoli mnie nawet 50% to już by był sukces ;-)

      Usuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co by realizacja planów nastąpiła jak najszybciej, a lista wydłużała się, bo to będzie świadczyć o tym, że żyjesz ciekawie i mądrze, nie stojąc w miejscu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Niestety większość to takie plany długofalowe w rodzaju "nauczyć się","dbać codziennie" "wprowadzić/zmienić nawyk" więc szybko ich nie wykreślę. Lista przedłużyła się do 66 punktów plus podpunkty :-)

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!Aby spełniły sie wszystkie marzenia i plany jakie sobie założyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mam nadzieję, za rok zrobię podumowanie, zobaczę, ile mi się udało zdziałać w tym roku ;-) Caaałe 365 dni przed nami :-)

      Usuń
    2. Och jakie ambitne plany, więc spełnienia choć w części ich życzę :-).
      Tworzysz piękne rzeczy, więc ja Ci życzę ....niech radość i uśmiech niosą tym do których trafią.

      Usuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips