czwartek, 6 grudnia 2012

ŚNIEG - Wczorajsza zaspana gwiazdka

A raczej dwie, bo mi wyszły dwa bardzo podobne wzory. Nie miałam siły wczoraj obrabiać zdjęć, zaliczyłam taki zawias, że nie wiedziałam za bardzo, co kto do mnie mówi. Ot tak po prostu Wielka Senność mnie ogarnęła i zamiast siedzieć przed kompem do północy albo i dłużej - poszłam spać po dziesiątej.
  Wczorajsza gwiazdka jest zrobiona na jednym czółenku moją odwracaną techniką z braku czółenek. Ładniej będzie wyglądała robiona normalnie dwoma czółenkami, bo się łuczki nie będą załamywały w miejscu zaznaczonym czerwoną kropką - tam robiłam zamianę nitek. Zielonymi kropkami zaznaczone są pikotki łączące. Pierwszy rząd niebieskimi cyferkami, drugi fioletowymi.



Bardzo podobne, prawda?
Dziś wieczorem pewnie wstawię jeszcze moją dzisiejszą gwiazdkę. I nie przejmujcie się że nie wyrabiacie, wyzwanie nie polega na zrobieniu moich śnieżynek na czas ;-) A na czym polega - trzeba sprawdzić we wpisie na pasku górnym i ewentualnie w tym o śniegu ;-)

6 komentarzy:

  1. Odwaracalna technika z braku czółenek jest bardzo wygodna. Też jeśli się da wolę nawijać nitkę tylko na jedno czółenko. A gwiazdki są piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieżynka nr 4 zrobiona i czekam na kolejne :D http://grazynao.blogspot.com/2012/12/sniezynka-4.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips