sobota, 15 grudnia 2012

Piąta śnieżynka ;-P

Obiecałam, więc pokazuję moją piątą frywolitkową gwiazdkę. Z poślizgiem niezamierzonym, ale dopuszczalnym. Nie dość, że się wyrobiłam przed końcem wyzwania, to jeszcze nawet przed świętami ;-)


Ta wyszła najbardziej czubiasta, największa ze wszystkich.Na schemacie zaznaczyłam na granatowo pierwszy rządek, a na czerwono - różowo drugi (na czerwono zaznaczona połówka kółeczka robiona drugim czółenkiem, czyli konieczna jest umiejętność robienia kółeczek dzielonych czy odwróconych, czy jak je tam zwą...)
 Ten wzór powstał jako modyfikacja zachomikowanej dawno temu brązowej próbki...serduszka. Dawno temu miałam manię - usiłowałam zrobić ładne serduszko frywolitkowe. Coś tam wyszło, miałam dopracować... i zamiast serduszek powstała gwiazdka ;-)
 Jak się wyrobię, to skończę coś, co zaplanowałam na moje własne wyzwanie "Zimowe Wieczory"
ale nie jestem pewna, czy mi się uda, bo ciężki tydzień mam, zagoniony jakiś :-/

8 komentarzy:

  1. zrobiłam 3 z małymi zmianami, teraz robię 1
    ta jest b. ładna ale na igle (a tak robię)byłoby dużo chowania nitek, bo każde ramie trzeba by robic osobno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na igle nie da się zrobić oczek dzielonych? Wydawało mi się, że gdzieś taki kursik widziałam...

      Usuń
    2. hmm, fakt, jest cos takiego, tylko dużo nici by trzeba przeciągnąć przez uszko igły, musze to przemyśleć,dzięki za podpowiedź

      Usuń
  2. Śliczna! pewnie cudnie się prezentuje na choince:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem, jak będzie wyglądała na choince, mam nadzieję, że masz rację.

      Usuń
  3. Piękna śnieżynka. Z wzorku na pewno skorzystam. Dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna. Zawsze jestem pod dużym wrażeniem frywolitek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips