wtorek, 16 października 2012

Zebra - wzór na czarno-białe paseczki

Takie sobie ostatnio zebry wymyśliłam. Z paseczkami nie po łuku, a promieniście. To wciąż są wachlarzyki według schematu Weraph, po prostu pokombinowałam sobie trochę z układem kolorów.


Czasem pomysł wpada mi do głowy w trakcie pracy nad czymś całkiem innym, w otoczeniu bałaganu pozbawionego jakiegokolwiek miejsca na szkicownik. Wtedy każdy skrawek czegoś papieropodobnego może zostać wykorzystany. Tym razem do wstępnego rozrysowania wzoru posłużył mi odpadnięty od pokrywki pudełka na koraliki kawałek tekturki ;-)


A tu rozrysowany porządnie wzór. Niby nic, ale zawsze coś innego ;-) Oczywiście oznaczenia dotyczą koralików Toho, chociaż można użyć również innych 2,3 i 4mm koralików, tylko dla "15" czyli 1,8mm ciężko znaleźć odpowiednik.


10 komentarzy:

  1. Swietna sprawa! :) Pomysł rewelacyjny, może by tak w tęczę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że zauważyłaś moja przeróbkę. W tęczę? Świetny pomysł, tylko kolory koralików sobie ostatnio dobierałam nie do tęczy.Może kiedyś:-)

      Usuń
  2. Proste i eleganckie, czyli to, co w biżuterii lubię najbardziej.

    PS
    Ja też swoje pomysły zapisuję na wszystkim, co mi aktualnie pod rękę podejdzie, a potem już nie wpisuję do żadnego, specjalnego kajetu i po latach... zapominam, "jak to leciało".
    Dlatego jestem mistrzynią pojedynczych egzemplarzy:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję nad tym wpisywaniem w szkicownik....Nie ma lekko, inaczej za każdym razem musiałabym wszystko wymyślać od nowa.

      Usuń
    2. Mam tak samo.. 50 tysięcy kartek i karteczek, dodatkowo każda w innym miejscu :)

      Usuń
  3. fason krzyczy o tęczę- ja tam wole czerń i biel- chociaż w odwrotnym ujęciu wyglądałoby bardziej zeberkowato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nadrobię i odwrotną zebrę i tęczę, tylko nie wiem kiedy ;-)

      Usuń
  4. Od lat ślędzę blog Weraph, a dziś Ty zainspirowałaś mnie do jeszcze innej kombinacji wzoru na wachlarze :)
    Dziękuję i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips