piątek, 12 października 2012

Zasługujesz na koronę!

Takie skojarzenie - bo moja nowa turkusowa bransoletka jest taka jakaś lekko w kształcie korony właśnie. Lekko rozszerzająca się u góry. Na płasko odrobinkę zakręcona, za to na nadgarstku ładnie się układa.









Wzór wymyślałam mozolnie, może kiedyś pokażę wszystkie wykonane do tego projektu próbki, bo gdzieś (...?) tu leżą ;-) Przyznaję, że pomysł na rozszerzającą się bransoletkę zaczerpnęłam od innych twórczyń frywolitkowej biżuterii: KLIK lub KLIK. Dotychczas uparcie trzymałam się wzorów prostych jak od linijki, ale chyba sobie od czasu do czasu wprowadzę urozmaicenie ;-) Okazuje się, że chęć lekkiego "zakręcenia" kształtu powoduje u mnie namnożenie się pomysłów, a z doświadczenia wiem, że pomysł na papierze przeradza się w kilka innych pomysłów rodzących się w trakcie realizacji ;-)

6 komentarzy:

  1. Very beautiful!!! :) And a really fabulous color!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, a pomysł z rozchyleniem rzeczywiście czyni ją ciekawszą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, bardzo ładnie wygląda na ręce :) i ten kolor... wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna! Rzeczywiście to rozszerzenie nie przeszkadza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ono nie ma przeszkadać - jest specjalnie :)

      bardzo fajnie to wygląda i kolor też bardzo ładny,

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję za obronę rozszerzenia ;-) W planach kolejne rozszerzane bransoletki, ale nie wiadomo, kiedy ujrzą światło dzienne.

      Usuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips