poniedziałek, 24 września 2012

Panterka ;-)

Koralikowa bransoletka szydełkowana we wzór panterki to efekt kolejnego wyzwania w "Szufladzie"
Wzór bardzo chciałam sobie zrobić sama, ale nie umiałam uruchomić programu do wzorów na sznury. Teraz już umiem :-) Wystarczyło zainstalować oprogramowanie od drukarki, którego nie miałam od czasu stawiania systemu. Rzadko drukarki używam ;-) Teraz może będę częściej, bo jednak łatwiej nawlekać koraliki według kartki niż z ekranu.
Wracając do wzoru na panterkę - mam go z sieci, konkretnie stąd.
Nawlokłam, wysupłałam i dopiero wtedy Weraph mnie oświeciła jak mam uruchomić program ;-) Szkoda mi było pracy włożonej w panterkę z drobnicy (Toho15o) więc zignorowałam ambicje w rodzaju "a właśnie że sama sobie wymyślę wzór" i zabrałam się za fotografowanie...A tu niespodzianka, baterie padły... 16 godzin później baterie naładowane, ale wokół ciemna nocka...Takie przeszkody! ;-) I tak na wyzwanie zgłaszam się dopiero teraz.




 Na koniec ponawiam prośbę o głosowanie na moją czarną koronkę w konkursie bransoletkowym na FB. Wystarczy polubić moje zdjęcie. Pomóżcie ;-) Będzie mi bardzo miło!

2 komentarze:

  1. Pierwsze co mi się skojarzył z ta bransoletką to wąż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż....Ale wzór w panterkę ;-) Może na większej szerokości wyglądałby lepiej?
    Hmm, może zrobię nowe i podmienię zdjęcie..? ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips