poniedziałek, 24 września 2012

Bransoletka z kaboszonem

Na szklane kaboszonki czaiłam się już od dawna. Pewnie gdyby nie konkurs sklepu BEADS, zeszłoby mi jeszcze, a tak zmobilizowałam się i poczyniłam malutkie zakupy na początek. Dla przetestowania. I muszę powiedzieć, że w kaboszonach się zakochałam, podobnie wielkim zachwytem obdarzyłam różne metalowe bazy, nadające się do obrobienia frywolitką.Oba te elementy wykorzystałam w mojej bransoletce.



A teraz pytanie: Kto ma ochotę polubić moją bransoletkę i tym samym pomóc mi zdobyć nagrodę w konkursie? Byłoby mi bardzo miło :-)
Wystarczy wejść na stronę FB organizatora konkursu (KLIK) i polubić moje zdjęcie.Oczywiście jeśli się podoba ;-) Wszelkie inne formy reklamowania wśród znajomych (nie do końca ogarniam te wszystkie "udostępnij","publikuj"itp,bo FB wciąż jest mi trochę obcy) - są również mile widziane! ;-)

2 komentarze:

  1. wow! Podoba mi się twoja bransoletka więc zaraz klikam na FB :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips