wtorek, 14 sierpnia 2012

Y-wąż czyli oczka pętelki i dużo buziek ;-)

 Wykorzystałam rozdwajającego się węża! Koraliki z niego też ;-) Zaraz mi się skojarzył z tematem wyzwania, na które miałam machnąć ręką, bo mi nic do głowy nie przychodziło...
Wyzwanie "OKO" w Art-Piaskownicy

A tak wyglądają moje kolczyki -oczka ;-)



A jeśli ktoś nie widzi oczu w moich kolczykach, zamieszczam zdjęcie wyjaśniające ;-)


Wykorzystałam resztki Toho i poważnie myślę o następnym zamówieniu, bo te parę próbnych kolorów rozkręciło mój apetyt koralikoholiczki ;-)
A tymczasem w przygotowaniu filmik instruktażowy, ale wcale nie koralikowy ;-)

7 komentarzy:

  1. Kapitalne! :) czy końcówki sznura są zmniejszane w ilości koralików na okrążeniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam od sznura na 6 koralików, potem przyłączyłam jego końcówkę i przerobiłam razem,a potem zwężałam tak,żeby znów było na 6 i weszło mi w kapturek;-)

      Usuń
    2. Bardzo pomysłowe :) dziękuję :)

      Usuń
  2. rewelacja! Coraz bardziej mnie przekonujesz do zaopatrzenia się w następne koraliki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście , ze widać gołym okiem , ze to są "oczy". Świetne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips