wtorek, 10 lipca 2012

Wyzwanie ulepszające bloga

Dziś o wyzwaniu siedmiodniowym,zaproponowanym tutaj.
Dzień pierwszy upływa pod hasłem sprzątania.
Przeczytałam zawarte tam propozycje... i nie zrobiłam właściwie nic nowego...
  • Od dawna staram się maksymalnie czyścić swój blog, co jest konieczne przy tej ilości różnych etykiet,które chcę mieć..i pewnie będzie ich więcej...Sama nie wiem,czy potrzebnie,ale takie było założenie od samiutkiego początku istnienia tego miejsca.
  • Blogi obserwowane też chcę mieć w tej formie, przynajmniej te wybrane, bo tak lubię i sama często w różne piękne miejsca trafiam dzięki temu, że ktoś ma listę blogów z obrazkami;-) W osobnej "stronie" taki aktywny podgląd nie działa..
  • Kolor - chyba też od zawsze czarny z turkusem, żeby nie biło po oczach. Czystego turkusu na całej powierzchni sama bym nie zniosła.
  • Po stronie nic mi nie lata ani nie mruga. "Gify" bywają słodkie i śmieszne ale jakieś takie irytujące
  • Muzyki nie puszczam, bo sama nie raz się złoszczę,że mi się coś włączyło, i zgaduj, na której z 10-20 otwartych stron, i gdzie się toto wyłącza?
  • Aplikacje różniste swego czasu wypróbowałam, ale ładuje się to tak powoli...i z szacunku dla tych, którzy mają internet limitowany, zmniejszyłam objętość o te różne pokazy slajdów i inne takie..
  Chyba tyle...
Zastanawiam się teraz nad upchnięciem paru rzeczy w pasku stron, np "Autor".. i chyba nic więcej...
Dla upamiętnienia zapisuję sobie Print Screen mojego obecnego stanu bloga, żeby porównać z tym,co będzie pod koniec tego wyzwania :-)



1 komentarz:

  1. Powodzenia
    Mój blog młodziutki więc nie mam jeszcze za bardzo co porządkować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips