poniedziałek, 16 lipca 2012

Wyzwanie do końca...

Po kolei:
  • Dzień trzeci: Zadaj pytanie czytelnikom.  Przyznaję,że chwilowo nie mam pomysłu,więc zostawiam sobie ten punkt na potem.
  • Dzień czwarty: Zrób film na bloga. ..Uuu,to jest jak dla mnie przedsięwzięcie skomplikowane technicznie! Co prawda jest plan na tutorial filmowy, ale nie wiem, kiedy się za niego zabiorę...
  •  Dzień piąty: Napisz artykuł "magnes". Tak,wiem,o co chodzi. Popełniłam jeden taki artykuł o krajkach dawno temu, całkiem nieświadoma, że stanie się numerem jeden! Artykuł o szyciu naroży do obrusów pisałam z pełną świadomością, że to może być taki mały magnes, podobnie jak różne wersje moich schematów koralikowych. Będą następne! :-) ..ale nie dziś...
  • Dzień szósty: Zaplanuj cotygodniowy artykuł. Tak, to jest pomysł dla mnie, żeby sobie nie robić kilkumiesięcznych przerw w blogowaniu ;-) Pomysłów było kilka, jeden mi się wysuwa na prowadzenie, tylko najgorszy będzie wybór dnia... Może poniedziałek.... Jak zdążę,to jeszcze dziś oś utworzę ;-)
  • Dzień siódmy: Stwórz stronę "kontakt". Zrobione :-)
Przy okazji punktu pierwszego, czyli sprzątania, posprzątałam sobie solidnie, jak widać. Doszłam do wniosku, że za dużo tego jednak i zlikwidowałam całą jedną boczną rubrykę. Zamiast tego... no właśnie, rozwiązałam sprawę obserwowanych blogów. Upchnęłam je w pasku na górze jako "Rękodzieło-linki" jednocześnie jest ich jeszcze więcej niż miałam.... Kto zgadnie, jak to osiągnęłam? (oo, i pytanie mi się wymyśliło ;-) ) Ps.Jeśli ktoś chce, mogę podpowiedzieć jak to zrobić :-) Proste, ale czasochłonne.

Na koniec dwa zdjęcia:



Ogłaszam koniec wyzwania. Jak się podoba efekt? Jest lepiej? Czy może gorzej?
Pozdrawiam wszystkich cierpliwych podczytywaczy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips