poniedziałek, 28 maja 2012

Na głowę

Dziś tak króciutko się pochwalę opaską do włosów...jakżeby inaczej - frywolitkową!
O ozdobach do włosów różnorakich myślałam już od dawna. Wreszcie postanowiłam wykorzystać motywację z Art-Piaskownicy i nie dać sobie przejść koło nosa wyzwaniowej okazji do pochwalenia się dziełem.
Modelką była moja siostrzenica, bardzo cierpliwie pozowała do zdjęć :-)


Wzór na moją najszerszą bransoletkę, odpowiednio długi, zamiast zapięcia - wiązanie na karku wstążeczką. I oczywiście mój ulubiony kolor nitki :-)
..A zainteresowanych informuję, że trochę rozruszałam mój drugi blog - krawiecki, prywatno - przeróbkowy. Zamiast robić biżu - trochę więcej szyję. Taki czas dla mnie nastał :-) Tak więc zapraszam do zaglądania TUTAJ

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wzór, fajny pomysł na ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł!! Bardzo ładnie się prezentuje!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę i pomysł i wykonanie po prostu SUPER!!! A ten kolorek... W ogóle wszystkie Twoje frywolitkowe dzieła szalenie mi się podobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Wcale się nie dziwię, że siostrzenica chciała do zdjęć pozować;) I ten kolor...też mój ulubiony;D Tyle, że ja wciąż poluję na taką nitkę, i upolować nie mogę:/ No, ale nie poddaję się i szukam dalej;) Szukam też od dawna ciekawej opaski, i tu poddałaś mi myśl xD Po co szukać, skoro można ją sobie zrobić samemu i to w dodatku dokładnie taką właśnie, jaką się chce;D

    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za te przemiłe słowa;) Mam nadzieję, że od czasu do czasu wpadniesz jeszcze do mnie;) Zapraszam gorąco;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuje a kolor naprawde ładny

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna! I kolor piękny i w ogóle... Jak mnie tu dawno nie było... Generalnie od jakiegoś czasu mało gdzie jestem ;) a tu tyle cudów...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna opaska! Mnie trapi sznureczek frywolitkowy tzw.świderek.Przeglądałam Twoje sznureczki w różnych pracach i jestem załamana! Tobie wychodzą piękne i równiutkie,a moje pożal się Boże.Proszę więc o poradę w tej sprawie, bo stracę wiarę w swoje możliwości. Dodam tylko, że frywolitkuję igłą i szydełkiem. Czółenko jest mi obce, ale już wiem , że na igle się da, tylko co zrobić, żeby sznureczek wychodził ładnie i równo !Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na igle?Nie jestem pewna, chyba po prostu ciasno zaciągać półsupełki jeden koło drugiego,to daje mocniej spiralkowy skręt,ale pomaga. Może musisz co jakiś czas rozkręcać nitkę,puścić ją luzem,żeby się rozkręciła?
      Stanowczo od igły specjalistką nie jestem...ale życzę sukcesów!

      Usuń
  8. przepiękna :) w sam raz dla księżniczki ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips