poniedziałek, 5 marca 2012

Zielono-zielone


Takie kolczyki już pokazywałam, ale teraz mają nowe zdjęcia i wstawiłam je wreszcie na Etsy. Trafiło mi się również, że zostałam umieszczona w zbiorku "skarbów" wyszperanych na tym bardzo artystycznym portalu. Żeby się przyjrzeć lepiej, wystarczy kliknąć poniższy obrazek :-)

 Postanowiłam utworzyć sobie osobną stronę na moje ulubione "treżery" - taka moja kolekcja rzeczy, które mi wpadły w oko.Wystarczy kliknąć na pasku u góry. Tak dla inspiracji :-)

4 komentarze:

  1. Fajne wyróżnienie...cieszą takie drobiazgi:)Dzięki za "treżery"...super sprawa:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne takie wiosenne .pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że mogłam do Ciebie zajżeć, juz się mnie nie pozbędziesz...cudowności tu prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grozisz,czy obiecujesz? ;-) Zapraszam oczywiście i wcale nie mam zamiaru się pozbywać nikogo :-)

      Usuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips