piątek, 23 marca 2012

Wyniki scrap candy

Szukając w sieci takiego ęą skomputeryzowanego generatora liczb losowych, znalazłam zaraz na początku taki dowcip:

Spotyka się dwóch informatyków.
- Słuchaj, potrzebny mi generator liczb losowych.
- Siedemnaście.

Zaraz się poddałam i po prostu zapytałam mamę o liczbę od 1 do 50. Powiedziała "47" i z powrotem zatopiła się w lekturze. Tak więc zdjęć z losowania nie będzie, za to od razu podaję zwycięzcę:
Komentarz nr 47 napisała Dzieła Madame!
Zapraszam do kontaktu mailowego (d.art.hea@op.pl) - potrzebny adres do wysyłki.
Wszystkim pozostałym bardzo dziękuję za udział, zaglądałam na wasze blogi co najmniej raz, miło było poznać tyle nowych miejsc :-)
Na tym kończę na dziś, bo już padam. Skończone malowanie pokażę jutro :-)

10 komentarzy:

  1. Gratulacje dla szczęściary;-)
    Z takiego ludzkiego generatora też już korzystałam;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każde losowanie to przypadek, dziś mi się nie udało ale dziękuję za zabawę i zapraszam na moje Candy.
    http://handmade-anko.blogspot.com/2012/03/candy-wiosenne-porzadki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ale super:) bardzo dziękuję:)
    już piszę maila, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Madame =}
    a Tobie Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips