piątek, 23 marca 2012

Vintage z elementem metalowym

Kolejne wyzwanie, wpadłam po uszy ;-)
Znów w "Szufladzie" i znów bransoletka. Tym razem tytułowy vintage.
Nie wiem wam,ale mi vintage zawsze kojarzyło się z takimi kremowo-beżowo-sepiowymi kolorami, tzw "antycznymi" wersjami metalu,czyli antyczne złoto,antyczna miedź, patynowana na zielono...przecierki, cieniowania i koronki, najlepiej naturalne lub w naturalnych kolorach, takich "z babcinego kufra".
Na ile rzeczywiście moja bransoletka jest "Vintage"? Na tyle, na ile się komu kojarzy. A co;-)  Mi się kojarzy.
Jest w odpowiednich kolorach, i ma metalowe postarzane elementy. Do tego składa się z czegoś w rodzaju koronki i jest bardzo delikatna.



Za chwilę uciekam,a kiedy wrócę, postaram się dokonać losowania candy ;-)

9 komentarzy:

  1. Piękna jest!!! Jak dla mnie baaardzo vintage:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna:) zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bransoletka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia! życzę powodzenia w wyzwaniu! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba bardzo bardzo! =D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne,świetnie dopasowałaś zapięcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips