czwartek, 22 marca 2012

Jej Wysokośc Perła

Kiedy robiłam koralowcowe korale, trafiłam na wyzwanie w Szufladzie o takim właśnie intrygującym tytule. Zastanowiłam się, co mam perłowego lub perłopodobnego i przypomniałam sobie o śmiesznych płytkach z masy perłowej, które czekały sobie, aż coś z nich wymyślę. Skojarzyły mi się z prostym wzorem, który akurat robiłam i tak powstał pomysł na tą bransoletkę!




Będę do niej dorabiać kolczyki, ale to już robota na dwa czółenka, a na mnie malowanie czeka, więc raczej nie dziś i nie jutro.
Przy okazji wygrzebywania perełek obmyśliłam jeszcze kilka wzorów na frywolitki...ech...kiedy ja to zrobię?

To na koniec jeszcze inne inspiracje perłowe ;-)
..i uciekam dalej malować, może jutro pokażę, co takiego tworzę ;-)

15 komentarzy:

  1. Przepiękna bransoletka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy wyniki Candy ? Wczoraj śkonczyło się zgłaszanie ..
    Fajny blog ładne biżu ;)

    Julitkaa_:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyrobie ze wszystkim,to jeszcze dzisiaj...Ale bardziej prawdopodobne,że jutro dopiero...

      Usuń
  3. Przesliczna, wydaje się taka "luksusowa"

    OdpowiedzUsuń
  4. niby prosty wzór a wyszło prawdziwe cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. What a fabulously gorgeous bracelet!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bransoletka!:) Uwielbiam frywolitki i ta ich delikatność, połączona z surowością jednak masy perłowej - bardzo elegancki efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masa perłowa nadaje się jak najbardziej.
    Piękna bransoletka.
    Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosta elegancka i przez to tak piękna. Ach cudeńko Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego! Nie mogę się napatrzeć ;) Masa perłowa przypomina mi tu kostki białej czekolady. Aż chce się ją zjeść ;D Narobiłaś mi apetytu na tą perłę. Muszę też coś z nią wyfrywolitkować;) Pozdrawiam, AGarte

    OdpowiedzUsuń
  10. arcydzieło.. połączenie drobnych niteczek z dużymi elementami.. super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips