piątek, 17 lutego 2012

Światowy dzień KOTA

Podobno 17 lutego jest dzień KOTA :-D
Nie wiem, gdzie można znaleźć wszystkie te dziwne święta, ale to akurat znalazłam przez przypadek dawno temu, sprawdziłam i jest!
Z okazji tego święta chcę Wam pokazać mój ceramiczny komplecik w koty.
"...Różne rzeczy robiłam, nieliczne posiadam, robione najczęściej w trakcie praktyk zawodowych, chociaż nie tylko.
Oto porcelana "chiny na wagę", za to wzór własnoręcznie drapany w farbie naszkliwnej, oczywiście przed wypaleniem;-)....."




To taki przedsmak wpisu, który przygotowuję. Bo kubeczek z talerzykiem robiłam już daaaawno temu i postanowiłam się pochwalić hurtowo różnymi rzeczami, ale dzień kota wszedł mi w paradę;-)

3 komentarze:

  1. och uwielbiam kociaki ... ale technika superowa sama bym nie drapała bo odrazu nabawiłabym sie gesiej skórki ale jest to cudo pozdrawiam i zapraszam
    http://artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. łoo, prześliczne.
    więcej takich. ;-)

    + http://eii-uzalezniasz.blogspot.com/ . zapraszam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO o takich kociakach to nic nie wiedziałam, ile jeszcze skarbów chowasz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips