czwartek, 9 lutego 2012

Srebro w czekoladzie z dodatkiem kawy ;-)

Koraliki, z których wyplotłam kuleczki na zawieszki, kojarzą mi się jakoś tak zapachowo - apetycznie, sama nie wiem, z kawałkami czekolady mlecznej czy z ziarnkami kawy. Cała plecionka zaś, zwłaszcza ta z kremowymi drobnymi koralikami przywodzi mi na myśl moją poobiednią "kawę".Piszę w cudzysłowie, ponieważ moją kawę trudno nazwać kawą. Kiedyś piłam taką normalną z mlekiem, aż któregoś dnia musiałam się obejść bez swojego kubka kofeiny...oj jak mnie strasznie głowa bolała..... Sytuacja powtarzała się za każdym razem kiedy nieopatrznie lub z niemożliwości,nie wypiłam tej mojej kawusi. Koszmar! Coś,co z początku jest ćmieniem, a potem przeradza się w nieomal migrenę ze światłowstrętem włącznie! Po którymś razie powiedziałam sobie DOŚĆ! Przez pierwszy tydzień niepicia kawy było trochę kiepsko, a potem przeszło.Przez długi czas kawy nie piłam wcale. Potem dla przyjemności smakowej zaczęłam pić..no właśnie, "kawę" czyli:
-łyżeczkę okopistą kawy Inki rozpuszczalnej
-łyżeczkę kakao (jeśli akurat jest)
-ledwie ćwierć łyżeczki (czyli tak prawie do połowy łyżeczki ale na płasko, wręcz na samym czubku łyżeczki) kawy rozpuszczalnej
-zalane ok.szklanką gorącej wody
-dolane ćwierć szklanki mleka z lodówki - akurat tyle ile się zmieści do pełnego kuborka i odpowiednio ochłodzi napój.
-i oczywiście cukier, chociaż był czas, że nie słodziłam..
Taka ta moja "kawa", ani czarna, ani prawdziwa, a kolorem wypisz wymaluj ta moja plecionka.
Dlatego postanowiłam zgłosić ją do wyzwania w "Szufladzie" - "Czas na kawę"



Okazuje się, że brązowy bardzo ładnie wygląda ze srebrnymi i połyskującymi szarymi kolorami. Na potwierdzenie tej teorii mam jeszcze kolczyki w takiej kolorystyce.Niby nic,a cieszy:-)

Swoją drogą nie powinnam się dziwić, że te kolory pasują do siebie. Wystarczy popatrzeć na zimowy pejzaż, szczególnie o zachodzie słońca.


1 komentarz:

  1. Świetne pierwsze kolczyki z brazowym srodkiem super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips