wtorek, 7 lutego 2012

Serduszko muzyczne




A raczej cała kolekcja serduszek, które mam nadzieję wykorzystać w późniejszych pracach. Pomysł na nie to zasługa Novinki, która takie serduszko pokazała na jednym z wyzwaniowych blogów. I niech mi ktoś powie,że takie blogi to nie są cudowne miejsca:-)
 Serduszka powstały ze starej płytki CD przy pomocy równie starych nożyczek (nowych mi było szkoda do takiego twardego surowca) oraz świeczki. Nawiasem mówiąc świeczka w te zimne dni to też świetny wynalazek, nie ma to jak odrobina otwartego ognia do ogrzania atmosfery!
Początkowo wcale mi nie chciały wyjść takie ładne jak to, które zrobiła Novinka, ale ćwiczenia czynią mistrzem..czyli kiedyś mistrzem zostanę, a na razie cieszę się z osiągniętego efektu. Te pokazuję,bo to serduszka ;-) W sumie szybko się je robi, jak już wiadomo jak. Bo na początku efekty mogą być np takie:


Achchch to stanowczo nie koniec wytworków tej technice;-) Nie zniechęcam się,wręcz przeciwnie, bo te tęczowe kolory i szklista bąbelkowość bardzo mnie kuszą ;-) Pomysłów na CD-owe wisiorki, naszyjniki itp mam już sporo, płytki przygotowane przy okazji sprzątania, tylko działać. Ale to nie teraz, bo rozsądek nakazuje jeszcze trochę zaległości odgrzebać.

6 komentarzy:

  1. Oj świetne! A u mnie tyle płytek czeka na zmiłowanie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na wiosenną wymiankę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne! w życiu nie powiedziałabym, że to płytka cd :) Nie wiem, jak to zrobiłaś, ale koniecznie muszę spróbować.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. coś pięknego !!! masz piękny dar od Pana Boga :)
    ja już też namalowałam obrazek "10-emotions hearts"
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips