sobota, 25 lutego 2012

Serduszko II typu

 Tym razem trochę inne serduszko, z koralików 4mm wyszło w przyzwoitej wielkości, więc jest to stanowczo mniejszy wzór. Zawdzięczam go dobremu sercu jednej z osób podczytujących mojego bloga. Kiedy pokazałam moje pierwsze plecione serduszko, w komentarzu zgłosiła się do mnie Ariellea z chęcią podzielenia się innym wzorem. Oczywiście czym prędzej skorzystałam ;-) Musiałam najpierw trochę pomęczyć nowy wzór, zanim mi coś wyszło, ale w końcu jest! Kolejna zawieszka, tym razem w ślubnej kolorystyce.


Wstawiłam ją do sklepiku, a teraz będę się chwalić wszędzie tam, gdzie sobie ostatnio pozakładałam konta, a co ;-)
Ps.Po zastanowieniu postanowiłam kontynuować moje serduszkowe wyzwanie na własne potrzeby. Jestem ciekawa, ile różnych serduszek zrobię do przyszłych walentynek, skoro na te się nie wyrobiłam a motyw serca wcale mi się nie znudził ;-) Tak, tak, straszę: będzie więcej serc!

9 komentarzy:

  1. Very elegant!! Like something for a bride!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak chcesz to mogę podrzucić Ci wzór na moje serduszko z dwóch kropelek

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy, delikatny, kobiecy wisiorek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne to serduszko! Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne cacuszko:) Biel dodaje czaru:)

    OdpowiedzUsuń
  6. PIekne! Na pewno nie jeden facet bedzie chcial obdarowac sswoja kobiete czyms takim :)

    http://diyblog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips