środa, 22 lutego 2012

Schemat do serduszka!

 
Dziś robiłam moje serduszko od nowa. To pierwsze poszło w dobre ręce, a zostało mi jeszcze trochę tych różowo - malinowych koralików, więc dorobiłam drugi egzemplarz. Przy okazji opracowałam coś w rodzaju schematu dla chętnych na własnoręczne wykonanie.
Zacznę od dobrej rady: Dobrze jest mieć już na koncie kuleczkę (klik)i kropelkę (klik) Nie bawiłam się w rozrysowywanie wszystkiego po kolei od pierwszego kółeczka z 5 małych koralików, po ostatni jeden koralik na dolnym czubku...Obawiam się, że nie wybrnęłabym z moimi możliwościami rysunkowo-technicznymi ;-) i powstałaby jakaś sieczka. A ponieważ serduszko różni się od pojedynczej kropelki tylko dwoma zasadniczymi miejscami (tak,tak!) uprościłam sobie pracę.
Druga dobra rada brzmi: Używaj równych kształtem koralików, 2mm i 3mm. Mogą być mniejsze (o rety, nie zabrałabym się za to) Teoretycznie mogą być i większe. Skoro kulka wychodzi, kropla wychodzi, to serce też wyjdzie. Tyle, że z koralików 4mm wyjdzie DUŻE...


Trzecia rada brzmi: Jak już dojdziesz do takiego etapu, (zwanego przeze mnie stanikiem;-) - tak mi się kształt kojarzy) pomyśl jak chcesz serduszko zawiesić. Ja przewlekałam koralikowy łańcuszek przez 5-kuleczkowe kółeczka na górze. Dobrze to zrobić, póki ma się jakiś manewr od środka, podobnie jak zawieszając metodą "na szpilkę z koralikiem w środku i kółeczkiem na zewnątrz".
Mam nadzieję, że nie namotałam...
Dobra, pokazuję już ten mój rysunek ;-) (kliknij aby powiększyć)


Mam nadzieję, że okaże się przydatny. Jeśli go wykorzystasz, proszę, podlinkuj źródło ;-) będzie mi bardzo miło!

11 komentarzy:

  1. Jesteś Wielka!! Mam nadzieję że w najbliższym czasie wykorzystam Twój schemat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wypróbuję ponieważ bardzo mi się podoba:))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu, podziwiam serduszko, ale zrobienie schematu chyba jeszcze bardziej :) na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serducho, dzięki za schemat - może kiedyś, w odległej przyszłości skorzystam, tylko ten brak czasu :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie ci wyszło.!!!:D
    Tylko nie wiem jak się robi kropelki...:( Doszłam do momentu stanika(jak ty to nazywasz)i dalej nie wiem co mam robić..;/
    Szukałam na różnych stronkach i nigdzie nie mogę znaleźć....!!:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to,ze muszę dopracować schemat;-)
      Wzór na kropelkę podałam też w tym poście
      Ty teraz powinnaś robić mniej więcej to samo,co robiłaś,tylko tak pilnować,żeby wszystkie małe kwiatuszki ze srebrnych kuleczek (na schemacie czarne)miały po 6 a nie po 5 kuleczek. I tak do końca.Na czubku wychodzi miejsce na jedną większą kulkę,jakoś samo się tak zwęża.I zaraz poprawię linki do kropelki.

      Usuń
    2. Dziękuje z pomoc_:D
      Tera spróbuje dokończyć moje serduszko_:P
      Mam nadzieję, że mi wyjdzie_;)
      Jeszcze raz dzięki.!!!:D

      Usuń
  7. cały komplet jest fantastyczny ;) uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niby dopiero styczeń, ale walentynki niedługo, akurat została chwila czasu, żeby się nauczyć... kulki i kropelki umiem, więc chyba dam radę... dzięki za tutoriala... pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://wiosenna67.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że komuś się uda (czyli Tobie), bo jak nie, to daj znać, to będzie ostateczny impuls do zrobienia tego tutka od nowa...

      Usuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips