poniedziałek, 6 lutego 2012

Nadrabiam;-)

Wszystko dlatego, że coś się zrobiło z moim komputerem i jakiś czas byłam pozbawiona kontaktu z globalną wioską. Narobiło mi "się" rzeczy do pokazywania, teraz nie wiem czy pokazywać kolorystycznie, tematycznie czy chaotycznie jak leci.. Na pewno nie będę zanudzać pojedynczymi wyrobami, bo sporo tego. Jak wykańczać, to wykańczać..siebie - owszem, ale Was niekoniecznie ;-)
Przyznaję, że trochę już jestem wykończona tym wykańczaniem, bo...końca nie widać. Sami zobaczcie, co wygrzebałam w JEDNYM pudełku....


Pudełko nawiasem mówiąc będzie miało swój wielki i chlubny udział w porządkowaniu mojej prywatnej biżuterii, ale to już kiedy indziej. Na razie powoli do przodu,byle po kolei.
Zdecydowałam: będzie kolorami, mniej więcej.


Breloczek do telefonu czyli czerwono-czarny dinks z kategorii "Akcesoria". Zawieszek jakoś jeszcze nie robiłam, więc się chwalę.



Kolczyki czerwono czarne: drobniutkie gwiazdeczki i te większe, w kształcie rombu. Akurat mi się tak dopasowało kolorem, bo  mam jakiś opór przed łączeniem czerwonego z czymkolwiek innym poza czernią, srebrem i zielenią.
Właściwie to nawet się dobrze złożyło, że teraz chwilowo mam do dyspozycji laptopa, a nie mój stary komputer, bo mogę sobie tu klikać pod piecem w ciepełku, a nie w najzimniejszym kącie pokoju ;-) Tyle tylko,że część zdjęć muszę robić od nowa,ech...
Pozdrawiam wszystkich ciepło i ostrzegam, że to nie koniec na dzisiaj ;-)

1 komentarz:

  1. Great earrings and phone pendant!! Like the black and red together! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips