czwartek, 5 stycznia 2012

Mój Blog ma 3 LATKA

Dawno, dawno temu, kiedy to jeszcze bramy Krakowa zamykały się na zatrzaski...taak, rzeczywiście aż się zdziwiłam, że to już trzy lata przeleciały, od kiedy - - nie, nie założyłam pierwszego bloga, bo pierwszy był na bloxie, i założyłam go w maju 2008. Właśnie trzy lata temu przeniosłam się tutaj, na bloggera, poprzenosiłam tu zdjęcia ze starego bloga, zaczęłam pisać o nowo powstałych rzeczach..
Od tamtego czasu
- napisałam 184 posty, w większości z nich starałam się nie powtarzać wzorów, chociaż czasem mi się zdarzało;-)
- wzięłam udział w 11 wyzwaniach blogowych, które inspirowały mnie do wykonania kolejnych biżuteryjnych prac (czyż takie blogi-wyzwania  nie są wspaniałe?)
-założyłam firmę rękodzielniczą:-)
-dostałam się do dwóch galerii internetowych: Ellefant i Cepelandia, właściwie do trzech ale trzecią zlikwidowano początkiem tego roku :-/
-założyłam własny sklepik w sieci
-wystawiam swoje rzeczy również na zagranicznym portalu rękodzielniczym Etsy :-)
-spróbowałam nowych dla mnie technik- wyplatanych kulek z koralików, chainmaille, wyginania drucików,
- 91 osobom tak się spodobał mój blog, że postanowiły mnie obserwować (dziękuję!)
- dostałam 416 komentarzy (napisane przeze mnie policzyłam i nie wliczałam)
- zajrzeliście do mnie w sumie 18 910 razy
- a na koniec trochę zabawnie: ci, którzy trafiali do mnie przez wyszukiwarki, "wygooglali" mój blog przez spodziewane, ale i mocno niespodziewane hasła np:
*glazura biało błękitna w paski
*jak pomalować meble (..na turkusowo? ;-P)
*szafki z ozdobnym materiałem, plytko ceramiczne biale w czarna koronke,
(oraz wiele innych haseł typu różne kolory ściany w różnych pomieszczeniach, hmm, blog mieszkaniowy czy co?)
*jak zrobić bransoletkę z izolacji (tego nie wiem, ale robiłam kiedyś z drutu pozbawionego izolacji, to się liczy?)
*czy można wybielić beżowy kordonek (przypuszczam,że się da?)
*jajecznica z grzybami (mniam)
*co zrobic z bursztynowych koralikow (też mam na stanie takie, chwilowo bez pomysłu, ale nie wpadłabym na to, żeby pytać wujka Gugla co z nimi zrobić:-)
*jak z rysunku zrobić decoupage  (też bym chciała wiedzieć)
*średniowieczna sukienka  lub  sukienki gotyckie zielone (takie hasła mnie akurat bardzo cieszą)
*wzory na szydełko gotyckie (myślałam,że szydełko jest takie samo od wieków..?Ot,patyczek z haczykiem)
*kurs tkania pajęczyn  (!!!awansowałam na pająka)
*dizajner sie bransoletki (tu już całkiem nie wiem o co chodzi)
*pudełko modułowe  (i tu mi przyszedł pomysł do głowy);-)
*dlaczego nad tatrami są chmury (yyy,nie wiem?)
*zdolniacha nawet i w tej dziedzinie (tego hasła się absolutnie nie spodziewałam)
*sciąga na ekierce (!!!Nie no...uśmiałam się)
....Czasem takie dziwne hasła są naprawdę inspirujące, ale o tym już w przyszłym blogowym roczku.

A teraz to, na co wszyscy pewnie czekają, czyli ogłoszenie wyników Candy!
Po odliczeniu kilku pomyłkowych podwójnych wpisów (ma być jeden los na osobę) okazało się, że w zabawie wzięło udział 28 właścicielek ciekawych blogów (dzięki linkom wszędzie zajrzałam) Dzięki Wam poznałam też kolejne miejsca, za co serdecznie dziękuję!
Z braku umiejętności technicznych Wasze nicki wypisałam długopisem na papierze, pocięłam i pozwijałam.
Losowania dokonał kot. Miałam wątpliwości,czy nie będę musiała natrzeć wszystkich losów kiełbasą,ale jakoś się udało ;-)


Odebrany kotu los wyglądał tak:


Tak więc gratuluję Romie z bloga  roma-dobrenaspleen.blogspot.com
i proszę o kontakt mailowy ( d.art.hea@op.pl) Oczywiście po uprzednim zastanowieniu się, co chcesz dostać na moje - mojego bloga - i Twoje przy okazji też ;-) urodziny!
A od jutra - mam nadzieję - kolejne nowości, nowe prace, nowe pomysły, po prostu Nowy Rok :-) Wszystkich więc serdecznie zapraszam do dalszego zaglądania!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję Romie (i zazdroszczę...)!

    No i gratuluję Tobie trzeciej rocznicy na bloggerze :)
    Cieszę się, że trafiłam do Ciebie jakiś czas temu i na pewno będę zaglądać [i podglądać ciekawe pomysły, bo niektóre pasje podzielamy :)]

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Ciebie, ekstra dorobek!
    Gratulacje dla Romy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Romie :) a Tobie trzech lat i pięknych osiągnięć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Romie a tobie kolejnych owocnych lat

    OdpowiedzUsuń
  5. No i mam za swoje....coraz rzadziej zaglądam w blogowy świat i ominęła mnie taka okazja!:) Następnym razem postaram się być uważna:)
    A bilans bardzo imponujący i ciekawy:) Dalszych sukcesów w życiu rękodzielniczym, i w tym osobistym!:))))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podsumowanie rzeczywiście godne uwagi i pozazdroszczenia! Dziękuję Szanownej Maszynie Losującej za szczęśliwy dla mnie los i podekscytowania czekam na mój cukierek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips