poniedziałek, 2 stycznia 2012

"Megaśne" kolczyki

Ostatnie frywolitki zrobione w tamtym roku, specjalnie na zamówienie na Sylwestra. Długie takie, że aż długie ;-)
Po prostu muszę je pokazać, bo nie wiem, czy jeszcze kiedyś będę miała taaaakie zamówienie ;-)
Zdjęcie cykane w biegu w ostatniej chwili. Ta wersja kolczyków wyjątkowo pasuje do wymyślonej dla tego wzoru dawno temu nazwy "girlandy" :-)






A teraz wracam do robienia noworocznych porządków,bo skoro przedświątecznych nie robiłam...Trzeba powyciagać poupychane po kątach..wszystko i jakoś zrobić tak,żebym mogła się odnaleźć. Póki co nie mogę znaleźć niczego.Uff ;-)

7 komentarzy:

  1. Faktycznie długaśne:) Ja z porządkami uwinęłam się dosłownie przed chwilą, koraliki w końcu siedzą we właściwych pudełkach, kolorystycznie pogrupowane, nitki i czółenka też już stoją na baczność. Wytrwałości w porządkach życzę! I wszystkiego dobrego na Nowy Rok; oby Cię nigdy wena nie opuściła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow genialne ale i strasznie długie ale wzór piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kolczyki bardzo ciekawie musiały wyglądać na właścicielce:)
    Odnośnie frywolitkowych kolczyków znalazłam zdjęcie kolczyków z Kruka, które przypomijają frywolitki. Prześle Ci je, może wykiełkuje Ci jakiś cekawy pomysł po ich obejrzeniu.
    Powodzenia z porządkami. Szkoda, że artystyczny nieład jest trudniejszy do uzyskania od artystycznego porządku...

    OdpowiedzUsuń
  4. No normalnie błagam o ich zdjęcie w uszach - bez wyglądają świetnie. Ja w rozkroku porządkowym - strych ogarnięty, na poddaszu sajgon z trzęsieniem ziemi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo żałuję,ale zdjęcia w uchu musiałyby być na mnie i nie byłoby efektu z racji mojego prawie braku szyi;-)Jak wspominałam,zdjęcia robione na szybko,kolczyki oddane przed sylwestrem i już ich nie mam...Zrobić kolejne?Wtedy bym się postarała o zdjęcie na modelce....

    OdpowiedzUsuń
  6. ale długie te kolczyki...zastanawiam się czy nie są za ciężkie...hymmm podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips