środa, 14 grudnia 2011

Obiecałam..

..więc pokazuję co dostałam.
Po pierwsze,od Moniki - Ginevry dostałam na urodziny taki śliczny, ważkowy komplet z płytką agatową. Ależ to była niespodzianka :-) Dłuugaśne kolczyki, już kilka osób zwróciło na nie uwagę. Naszyjnik z prezentacją czeka na odpowiednią bluzkę (która aktualnie ma rękawy na szpilkach wpięte, może do świąt się wyrobię..)



Po drugie, w wyniku zabawy "Podaj dalej" u sOWLshine dostałam taki niezwykły, jakby witrażowy pierścionek. Duuży i niebieskiii!



 Przy okazji chciałam przypomnieć,że zabawa "Podaj dalej" jeszcze nie do końca rozwiązana, ktoś się jeszcze może zgłosić, bo kilka komentarzy nie tyczyło zabawy. A jak się Ktoś Chętny pospieszy, to jutro wyślę prezencik, bo jadę na pocztę ;-)

A na koniec - żeby nie było,że tylko cudze dzieła pokazuję - pochwalę się troszkę kulkowcami koralikowymi, które zrobiłam do sklepu w Nowym Targu. Zdjęcie zbiorcze mocno tęczowe ;-)

1 komentarz:

  1. Piękne prezenty - szczególnie podoba mi się pierścionek. A kuleczki urocze w takiej tęczowej tonacji :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips