piątek, 16 grudnia 2011

*kolczyki i wisior na kółkach kremowych, brązowe koronki

Zrobiłam kiedyś listę rzeczy na różnych etapach "rozgrzebania". Oto pierwsza skończona praca z tej listy.
Komplecik z cyklu "Na okrągło", lub "Na kółkach", czyli kolczyki i wisiorek z fywolitkowych gwiazdek, naszytych na kremowe tkaninowe podkłady. Niczym posypka z kakao na piance z bitej śmietany ;-)



Nie mogłam się zdecydować,czy lepiej zrobić długie zawieszenie,czy krótsze. W sumie pozostałam przy długiej wstążeczce, bo zawsze ją można skrócić.
Jest to jedna z tych rzeczy,które przeznaczyłam do sklepiku na Etsy, ale jeśli ktoś jest chętny, mogę zrobić bardzo podobne.

6 komentarzy:

  1. Beautiful set!! I love the stars! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, zimowo-piernikowa - smakowity prezent dla spóźnionych Mikołajów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Dorartthea dzięki za odwiedziny u mnie na blogu. Długo to trwało, ale składam niniejszym re-wizytę. Dziękuję za pozostawiony komentarz. Widzę, ze robisz piękną frywolitkową biżuterię. Podziwiam nieznaną technikę i dokładność wykonania. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten "cykl" Twojej biżu podoba mi się najbardziej!
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips