poniedziałek, 12 grudnia 2011

Dorobione do kolczyków

Sama nie wiem, od czego zacząć. Uzbierało się...
Kto pamięta kolczyki o nazwie "sułtanki"? Otóż powstały dopiero co kolczyki o tym wzorze, ale w wersji srebrnej. A ponieważ klientka chciała do nich bransoletkę, taką "szeroką,bogatą" więc trzeba było wymyślić wzór pasujący do kolczyków. Wyzwanie, jakie lubię. Wypisz-wymaluj to, o co mi chodziło w moim Candy! Były kolczyki, trzeba dorobić bransoletkę. Na bransoletkę do tego wzoru mam jeszcze dwa pomysły, ale czekają na tą mocniejszą nitkę. Ten komplet robiłam z zachomikowanych nici maszynowych metalicznych, złożonych o ile pamiętam podwójnie. Komplet zaraz po zejściu z czółenka został sfocony bladym świtem (co widać po dziwnym niebieskawym zdjęciu nie do przerobienia) i powędrował w świat, bez możliwości robienia powtórkowych zdjęć. Następny komplet będę musiała jakoś lepiej opracować graficznie.


Założyłam sobie sklep na Etsy!
DorARTthea on Etsy Mam teraz dylemat mały, czy się jednak postarać i zacząć prowadzić bloga dwujęzycznie, ale jak znam siebie, raczej z tego zrezygnuję...Wolę jednak pisać częściej po polsku, niż raz na rok w dwóch językach ;-)
A jutro pochwalę się tym co ostatnio dostałam, bo same śliczności!

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne...
    Zapiszę się na candy tylko muszę się zastanowić nad odpowiedziemi...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle elegancki komplet...
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips