środa, 2 listopada 2011

Trochę srebra



Właśnie sobie uświadomiłam, że nie pokazywałam kolczyków Palmetek w wersji srebro / grafit / czerń. Wbrew pozorom koraliki nie są czarne,tylko grafitowe i nawet trochę się błyszczą:-) 
Tak tak,to nie są zdjęcia tych samych kolczyków,trochę się od siebie różnią! Zrobiłam je już jakiś czas temu, ale trochę mi zeszło ze zdjęciami. Wreszcie są, więc czym prędzej wstawiam..na pewno do sklepiku, a oprócz tego może później też gdzieś indziej. Tak przy okazji, powstawiałam do sklepu trochę staroci i trochę nowości. Na wypadek, gdyby ktoś chciał sobie coś zamówić ;-)

3 komentarze:

  1. W odpowiedzi na Twoje pytani dotyczące mojej broszki, to jest organza i przyszyta jest do całości razem z zapięciem :)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się miałam zgłosić,że się wzorem podzielę,ale tutaj za dużo zależy od:
    a)wielkości koralików wrabianych
    b)grubości nitki wewnętrznej-u mnie czarnej
    c)grubości nitki oplatającej-srebrnej
    Moje wzory jednak często są robione "na czuja" i boję się,że podawanie wyliczonej ilości oczek przyniesie kiepskie rezultaty przy innych surowcach,skoro sama wciąż coś zmieniam,żeby wyszło tak,jak chcę..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo!

Blogging tips